3000 грн.
Вітаю! Ми шукаємо розробника Unity, який допоможе нам із шейдером або матеріалом.
Ми використовуємо власний порядок рендерингу для наших стрічок в грі.
Наша геометрія знаходиться на різних рівнях, але ці рівні не відповідають фактичному рівню рендерингу.
Через це ми втрачаємо тіні між стрічками. Ми не можемо використовувати стандартні тіні, оскільки вони базуються на положенні геометрії.
Нам потрібно знайти спосіб малювати тіні на основі рівня матеріалу, а не фактичного рівня геометрії.
Отже, нам потрібно щось на зразок штучних тіней, які малюються під певним рівнем, але лише на рівнях, які знаходяться нище.
Я додав анімацію для кращого розуміння.
Також додав підхід, який не підходить.
Будь ласка, опишіть кількома словами, який підхід би ви використовали для вирішення цього завдання.
Дякую!