Moyo - CRM, веб сайт і мобільний додаток для інтернет магазину

Moyo - один з найбільших українських інтернет-магазинів електроніки та побутової техніки. З десятирічною історією компанія зараз володіє 57 магазинами в 32 містах країни. На складах і в салонах клієнтів зберігається понад 40 000 електронних пристроїв . Moyo також обробляє до 10 000 онлайн-транзакцій на день.

Moyo потребувало як рішення для оптимізації, так і розробки нових медіа через масштабування та інтенсивність внутрішніх бізнес-процесів і зовнішніх платформ.
Щоб розпочати та прискорити трансформацію, ми запропонували реалізувати три рішення: інтеграція системи CRM, новий веб-сайт та розробка мобільних додатків.

У результаті розширення бізнесу Moyo вирішив оптимізувати внутрішні та зовнішні процеси. Потрібно було налаштувати можливість відображення та аналізу статистики за різними параметрами та синхронізувати існуючу систему 1С з новою CRM.

Основним завданням було отримати нову кастомну платформу не тільки для зменшення навантаження на систему та персонал, але й для масштабування інтернет-магазину в майбутньому. Важливо було інтегрувати ряд додаткових сервісів, щоб зробити веб-сайт дружнім і безпечним.

Перехід на мобільні продажі та завоювання нових ринків
У якийсь момент Moyo зрозумів, що клієнти віддають перевагу покупкам з мобільних пристроїв. Щоб бути на одній хвилі з клієнтами та задовольняти їхні запити, команда створила мобільний додаток із усіма функціями, необхідними для того, щоб користувачі могли легко здійснювати покупки.

soloway.tech
Робота додана: 06.03.25, змінена: 10.03.25

Вгору