SPREADER DITCHER
Special Features
The Spreader Ditcher is a highly versatile machine that is used to plow heavy snow, spread ballast, reshape cuts in banks, and cut trackside ditches. At 160,000 lbs., and 53 feet (16.1 m), it is equipped with an operator control cab, front plow, side wings, two non-powered bogies, AAR couplers, and an APU for electrical / hydraulic power. It is pushed by one or multiple locomotives to achieve maximum traction at speeds for desired plowing effectiveness.
Features & Benefits
• Heavy construction with low center of gravity
• Standard Front Plow
• In cab controls:
- Front plow locks
- Wing locks
- Front plow depth control
• Comfortable cab, seating for 5
• FRA Type I Heated Windshields
• FRA Type II Sliding Side Egress Windows
• AC & Heat
• AC Generator
Available Options:
• High snow plow
• Long wing for maximum clearing
• Short wing for restricted clearances
• Straight Wing without Ditcher Section
• Bank sloper
• Front plow ice cutting
• Wing Ditcher Section
• Locomotive controls
• Powered front cross plow with in-cab controls
• Enclosed Walkway
Ballasting
The wing ballast section can be set to cut the fouled ballast from the ends of ties. Ballast can also be carried and distributed along the track. The Spreader Ditcher can plow in center, right, or left hand direction while retrieving ballast deposited outside the toe line.
Ditching
The ditcher section deploys in seconds from the main wing. This allows the machine to create new
ditches with precise accuracy or clean out existing ditches in a similar manner. Good ditching
provides drainage around and along the track regardless of railway grade.
Profiling and Contouring
Establishing a true roadbed cross section, the Spreader Ditcher slopes the banks and carries material from cut to fill in one operation. The machine can uproot heavily vegetated areas near roadways, widen cuts, and build up or prepare sub-grades for adjacent track construction.
Spreading
With the ability to widen embankments, level sub-grade, and remove fouled ballast, the machine
effectively covers all spreading jobs with ease. It can work flood clean-up in yards and main line and clean windrow dirt from crib excavations or ballast cleaning.
Ice and Snow Removal
The Spreader Ditcher High Plow can clear 16 foot (4.9 m) snow drifts, and widens snow cuts with
main wings and bank slopers. It has the ability to rip solid blue ice and handles slides mixed with rock, stumps, and frozen matter. The machine also cuts snow ditches for thaws and spreads snow in classification and switch yards.
Special Application
Developed over a century ago, the Spreader Ditcher has seen many changes through the decades, including converting from Air to Hydraulic operation in the 1960’s. The latest development builds on the strong past and brings in updated to meet today’s market requirements. The machine conquers all spreading, ditching, and plowing jobs encountered on the track.
SPREADER DITCHER
Specifications - Gauge Standard
Weight Basic Machine (Less Options) -160,000 lbs. (72,500 kg)
Length 53 ft. (16 m)
Travel Width 10 ft. 8 in. (3 m) Max
Height 15 ft. 4 in. (4.7 m) Max
Wheels 33 in. (838 mm) AAR Standard
Journal Bearings 6 x 11 Roller Bearings
Engine CUMMINS QSB 4.5, Tier 3; 110 HP @ 1800 RPM
Electrical Power - 24 VDC, 90 Amp Alternators 20kW, 120/240 Volt, Single Phase
Hydraulic Power - Double Pump, 23GPM per Section at 1800 RPM, 1800 PSI Max
Pneumatic Power Supplied from locomotive
Braking AAR Standard (ABDW or DB60 Valve)
Speed 50 mph (80 km/h)
Hydraulic Reservoir Capacity 79 gal. (299 liters)
Fuel Reservoir Capacity 100 gal. (378 liters)
SPREADER DITCHER
Особливості
Spitader Ditcher - це універсальна машина, яка використовується для очищення важкого снігу, розподілу баласту, зміни скороченням в насипах і скорочення залізничних кюветів. При вазі 160 000 фунтів і 53 футів (16,1 м) він оснащений кабіною управління оператора, переднім очищувачем, бічними корпусами, двома вагонами без двигуна, разветвителей~ AAR і APU для електричного / гідравлічного харчування. Він проштовхується одним або декількома локомотивами для досягнення максимальної тяги на швидкостях для досягнення бажаної ефективності очищення.
Особливості та переваги
• Важка конструкція з низьким центром ваги
• Стандартний передній очищувач
• В кабіні управління:
- Фронтальні плугові замки
- Бічні крила
- Контроль поглиблення переднього очищувача
• Комфортна кабіна на 5 осіб
• Лобове скло з підігрівом FRA типу I
• FRA Type II розсувні бічні вихідні вікна
• Системи опалення та вентиляції
• Генератор змінного струму
Існуючі Варіанти:
• Інтенсивний снігоочисник
• Довге відділення для максимального очищення
• Коротке відділення з обмеженим доступом
• Пряме відділення без секції рову
• Глибокий схил
• Передній очищувач для різання льоду
• Крила Ditcher Section
• Локомотив управління
• Приводний передній поперечний очищувач з керуванням в кабіні
• Закритий прохід
Баластування
Баластова секція відділення може бути встановлена так, щоб прибрати зіпсований баласт з кінців стяжок. Баласт також може перевозитися і розподілятись вздовж шляхів. Залізничний шляховий струг може очищати в центральному, правому або лівому напрямку одночасно при добуванні баласту за межами лінії сходження.
Риття канав
Секція траншеї буде розгорнута в лічені секунди від основного відділення. Це дозволяє машині створювати нові
канави з точністю або аналогічним чином очищати існуючі канави. Гарне риття канав забезпечує дренаж навколо і вздовж шляху незалежно від ухилу залізниці.
Профілізація і контурування
Створюючи правильний поперечний переріз дорожнього полотна, Залізничний шляховий струг з глибоким укосом переносить матеріал з виїмки для виконання однієї операції. Машина може викорчувати ділянки з рясною рослинністю поблизу доріг, розширювати виїмки, а також створювати або готувати поверхню ґрунтів для будівництва сусідніх залізничних шляхів.
Впровадження
Завдяки здатності розширювати насип, вирівнювати поверхню грунтів та усувати зіпсований баласт, машина
ефективно охоплює всі розсіювальні роботи з легкістю. Він може виконувати очистку від наслідків повеней на станційних коліях і на магістральній лінії, а також очищати укладене грунтове покриття від ряжевої виїмки або очищення баласту.
Видалення льоду і снігу
Високий плуг Spreader Ditcher може очищати снігові замети довжиною 16 футів (4,9 м) і глибокі снігові замети, розширюючи снігові виїмки головними крилами і глибокими схилами. Він має здатність ламати міцний блакитний лід і обробляти направляючі змішані з камінням, пеньками і замороженими предметами. Машина також скорочує снігові рови в період відлиг і розкидає сніг в класифікаційних і комутаційних станціях.
Спеціальний додаток
Розроблений понад сто років тому, Spreader Ditcher піддався безлічі змін за десятиліття, в тому числі перехід з повітряної на гідравлічний режим у 1960-х роках. Останні розробки засновані на значному минулому і оновлюються відповідно до сьогоднішніх ринкових вимог. Машина справляється з усіма розкидними роботами, риттям канав і оранням, які зустрічаються на залізничній колії.
SPREADER DITCHER
Технічні характеристики - Калібр Стандарт
Вага базової машини (зменшений варіант) -160 000 фунтів. (72 500 кг)
Довжина 53 фути. (16 м)
Ширина ходу 10 футів. 8 дюймів (3 м) Макс. Висота 15 футів. 4 дюйма (4,7 м) Макс
Колеса 33 дюйма (838 мм) AAR Standard
Опорних підшипників 6 x 11 роликових підшипників
Двигун CUMMINS QSB 4.5, Рівень 3; 110 к.с. при 1800 об / хв
Електроживлення - 24 В пост. Струму, 90 А, генератори змінного струму 20 кВт, 120/240 В, однофазний
Гідравлічна потужність - подвійний насос, 23 галонів в хвилину на секцію при 1800 об / хв, 1800 фунтів на квадратний дюйм Макс.
Пневматична потужність від локомотива
Гальмівний стандарт AAR (клапан ABDW або DB60)
Швидкість 50 миль в годину (80 км / год)
Ємність гідравлічного резервуара 79 гал. (299 літрів)
Ємність паливного бака 100 гал. (378 літрів)