Редизайн сайту для багатьох схожий із прийомом у стоматолога - "А, може, й не так вже й болить? А може, обійдемося?". Не обійдемося! Тим паче, якщо дійсно болить і якщо ваш сайт завзято не хоче просуватися. "Оптика" гарантує для клієнтів максимальну якість обслуговування, розумні ціни, найширший вибір та строго індивідуальний підхід. Тут зроблять все, щоб покупець відчув піклування та справжній інтерес до здоров'я своїх очей. У компанії був сайт, що потребував допрацювань у різних аспектах: починаючи з погляду технічної складової і закінчуючи естетикою дизайну. Перед нашими спеціалістами постала задача розробити для сайту фірмовий стиль, що вирішив проблему конкурентоспроможності. Також ми попрацювали над редизайном логотипу і розробили два лендінги, щоб підвищити ефективність сайту. Перші результати запуску залишили клієнта задоволеним. Як наслідок - подальше замовлення розробки головного сайту для оптики "Окуліст".

okulist.info
Робота додана: 17.02.20

Вгору