Для продуктивної роботи в офісі ми шукаємо свою людину.
Ти нам потрібен, якщо:
-Досвід від 3-х років на позиції інтернет-маркетолога
-Досвід роботи в digital-агентстві на позиціях: digital/інтернет-маркетолог або трафік-менеджер з різними клієнтами, нішами в digital growth маркетингу.
-Розумієш принцип роботи CPA-мереж та може пояснити «фрод», «рекл» «веб» та ін.
-Знаєш основні інструменти digital-маркетингу, парсери та системи аналітик крім Google Analitycs
-Розумієш продуктовий підхід. всю лійку цілком і логіку її роботи + як впливати на конверсію та економічну ефективність (працює виходячи з метрики CPO)
-Вмієш формулювати, оцінювати гіпотези та вести проекти щодо їх валідації
-Енерджайзер (швидко думає, швидко робить)
Ми займатемемо твоє життя на 100%, де:
ОСНОВНІ задачі: ≈ 80% часу
-Участь у розробці та реалізації стратегії digital-просування товарів та бренду компанії
-Ведення медіа-плану рекламних кампаній
-Генерація ідей та гіпотез, нових механік для збільшення/оптимізації вартості лідів
-Координація воронки та ефективності рекламних компаній + оптимізація конверсії на всіх етапах
-Оптимізація конверсії на сайті компанії та картках товарів
-Робота з УТП спільно з маркетинговою командою та розробка маркетингових/рекламних матеріалів для різних портретів ЦА.
Додаткові завдання: ≈ 20% часу
-Виявлення проблемних зон та пошук точок зростання для покращення ключових метрик
-Комунікація з підрядниками, розробка ТЗ, аналіз результатів
-Аналіз ринку та конкурентів
-Робота з аналітикою
Що у нас: про працевлаштування та умови
Ставка: оклад + KPI (про фікс домовимося на фінальному інтерв'ю)
Робота в офісі в самому центрі Києва
Необхідний софт, залізо, розхідники (мишки, навушники тощо) — надамо, якщо потрібно
План твого професійного розвитку, що обговорюється
Свобода дій у роботі та мінімум бюрократії: спілкуємося просто та неформально, швидко приймаємо рішення, часто на рівні команд
А ще: компенсація на навчання