Опис:
За період з січня по квітень 2023 року проведено наступні етапи роботи з пошукової оптимізації сайту зоотоварів https://zoozona.com.ua/, включно:
- проведено маркетингову оцінку та SEO-аудит сайту;
- за результатами аудиту визначено маркетингову стратегію;
- здійснено оптимізацію сторінок - зміни в коді та коригування елементів SEO-просування;
- сформовано семантичне ядро для ресурсу;
- проведено внутрішню оптимізацію (елементів, структури та контенту);
- проведено зовнішню оптимізацію (розміщення посилань);
- на базі семантичного ядра підібрані оптимальні, “ціна-якість”, пошукові запроси для платної реклами;
- створено та запущено контекстну рекламу Google;
- здійснено супровід рекламної кампанії - коригування та оптимізація рекламних оголошень відповідно до щоденного моніторингу об’яв;
- за результатами проведеної роботи надано рекомендації для покращення подальшої роботи вебсайту.
Результат:
- За місяць реклами та роботи по оптимізації в Google, з урахуванням мінімального бюджету, на сайт приведено близько 700 цільових відвідувачів (з них 500 по рекламі);
- За 3 місяці після проведених робіт Гугл проіндексував 1800 сторінок (видимість у пошуку для нового домену);
- В результаті вказаних напрацювань сайт на новому домені стабільно підвищує свої позиції у пошуку.