БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ «ФРІДОМ»

- Проаналізував сайт
- Проаналізував послуги
- З’ясував розмір цільової аудиторії
- Обговорили цілі кампанії – трафік, збільшення продажів, впізнавання бренду
- Встановив код GTM на сайт та налаштував конверсії
- Підключив Google Analytics
- Зібрав список ключових та мінус слів
- Розробив структуру рекламних кампаній на основі ключових слів (поділ на групи)
- Налаштував кампанії в Google Ads
- Створив релевантні оголошення для кожної групи з максимальною кількістю розширень
- Розробив структуру та налаштував аудиторії для ремаркетингу
- Запуск та ведення реклами.

www.itaf.biz
БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ «ФРІДОМ» изображение 1

Робота додана: 04.10.22

Вгору