Web application Interface for the delivery company

На основі загальнодоступних досліджень виявлено проблеми інтерфейсу.
Зокрема, проблема запізнення і поганого спілкування кур'єрської служби з клієнтом. Відсутність інформації створює недовіру до клієнтів в компанії.
Для вирішення цієї проблеми, а також поліпшення інтерфейсу було додано (крім вихідних даних):
можливість кур'єра зв'язатися з клієнтом (дзвінок, повідомлення)
можливість пошуку за різними критеріями (включаючи посилки за штрих-кодом у разі пошкодження етикетки)
Для того, щоб кур'єр зрозумів своєчасність роботи, вказівка на прогрес була зроблена з використанням візуальних елементів, які відразу читаються.

Based on publicly available research, interface problems have been identified.
In particular, the problem of being late and poor communication between the courier service and the client. Lack of information creates distrust of customers in the company.
To solve this problem, as well as improve the interface has been added (besides the original data):
ability of the courier to contact the client (call, message)
ability to search by various criteria (including parcels by barcode in case of damage to the label)
In order for the courier to understand the timeliness of the work, the indication of progress was made using visual elements that are immediately read.

Web application Interface  for the delivery company изображение 1

Web application Interface  for the delivery company изображение 2

Web application Interface  for the delivery company изображение 3

Робота додана: 03.08.23

Вгору