• Написати плагін під Wordpress (only for senior!)
    За домовленістю wordpress woocommerce plugin

    Є планіг під PrestaShop і Magento (є source code). Потрібно написати аналогічний під Wordpress & Woocommerce.
    Плагін має бути як для звичайної версії вордпресу так і для wordpress-хостингу.
    Усі деталі після підписання NDA.

    Від девелопера потрібно:
    - портфоліо (перелік робіт) з вказаними wordpress-проектами
    - посилання на лінкедін
    - погодинний рейт
    - готовність бути зайнятим (fulltime) на наступні 2-3 тижні.

  • Правки для дизайнера (Front End, UIX)

    Є кілька піддоменів. Усі працюють на wordpress. В усіх однакова тема. Тематика сайтів різна.

    Потрібно:
    Переглянути сайти і запропонувати візуальні покращення (зміна кольорів, бекграундів, відступів, можливо шрифтів).

    Оскільки повністю тему змінювати немає потреби, то потрібно внести лише дрібні правки в CSS.

    Порядок роботи:
    1) Фрілансер переглядає сайт (тільки один піддомен на вибір).
    2) Відкриває інспектор браузера і вносить правки в стилі (css).
    3) Фрілансер робить скріншот нового макету і надсилає в ПП.
    4) Якщо новий дизайн влаштовує (відповідно, ми розуміємо, що з таким фрілансером варто мати справу) — фрілансер позначається виконавцем. Фрілансер передає css-правки, які він зробив через інспектор браузера і приступає до правок наступного сайту.

    Загалом 4 піддомени:
    http://blog.sergunik.name/
    http://photo.sergunik.name/
    http://draw.sergunik.name/
    ***4-й ще не готовий***

    Оплата 50WMZ за усі 4 сайти. Оплата тільки на вебмані!
    Варіанти "я крутий дизайнер і працюю по передоплаті" — одразу відхиляються. Дивіться мій рейтинг і відгуки.

    Після роботи фрілансера — позитивний відгук гарантовано.

  • Правки в векторі (оновити інформацію в cdr-презентації)
    Виконавець визначений: Yuliya Adamovska

    Є готовий медіа-кіт. Потрібно оновити інформацію на ньому (оновити статистичні дані та додати текст).

    Теперішній медіа-кіт: https://www.dropbox.com/s/mtmzyzggemxvzan/media-kit.pdf

    Об'єм роботи:
    1) Слайд №4. Збільшити кількість пунктів на графіку так, щоб були усі 12 місяців 2016-го року. Статистичні дані надамо.
    2) Слайд №6. Змінити перелік соціальних мереж. А також додати до кожного пункту кількість підписників (або в дужках, або колонкою - на Ваш смак). Перелік посилань на соц. мережі та кількість підписників також надамо.

    Оригінал (cdr) надамо.
    Оплата: 50 грн. На картку привата або на вебмані.

  • Перекласти технічну документацію
    За домовленістю
    Виконавець визначений: OksaSem

    В наявності 4 листка (A4) технічної документації англійською мовою. Необхідно перекласти її на українську.

    Вказуйте терміни і ціни.

  • [Копірайт][Прес-реліз] Написання опису проекту
    Виконавець визначений: Роман

    Проект "Українська фотографія" http://photography.in.ua/

    Необхідно написати статтю-розповідь про проект для публікації в розділі «DOU Проектор» https://dou.ua/lenta/tags/DOU%20Проектор/

    Вимоги надіслані редактором DOU:
    "Статья для рубрики должна быть написана от первого лица основателя проекта и содержать такие разделы:
    - Идея (в нем рассказать о том, кто вы, чем занимаетесь, как вам пришла идея создать проект, общие сведения о нем, обзор конкурентов),
    - Реализация (как реализовывали, как менялась концепция в процессе, с какими трудностями сталкивались и как их решали; описание используемых технологий, почему выбрали именно такие технологии; как раскручиваете),
    - Результаты (что вышло в итоге, какие дальнейшие планы).

    Нужно также добавлять фото, скриншоты, картинки, любую дополнительную информацию, которая будет интересна для читателей."

    Від фрілансера вимагається:
    1. Ознайомитись з проектом (на цьому етапі повинні сформуватись відповіді на частину запитань стосовно проекту).
    2. Підготувати перелік чітких запитань.
    3. Поспілкуватись з засновником проекту (телефон, скайп).
    4. Написати статтю.

    В заявці ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте вартість (це один з критеріїв вибору виконавця). Заявки з "пишите, договоримся" — будуть одразу відхилятись.

    В портфоліо мають бути приклади робіт. Роботи надіслані окремо — не беруться до уваги, оскільки в такому випадку ставиться під сумнів питання авторства.

  • [SMM] Просування та підтримка груп в соц. мережах
    За домовленістю seo smm facebook twitter ще ...

    Для проекту створено близко десятка груп та спільнот в різних соц. мережах.
    Потрібна людина, яка буде постійно репостити інформацію в групах з нашого сайту. Тобто на сайті щодня відбуваються публікації матеріалів і ці матеріали потрібно поширювати в соц. мережах.
    Якщо виконавець зможе збільшити кількість фоловерів (підписників/читачів) — буде великим плюсом.

    Робота на постійній основі.
    Приблизно по 1-2 години в день.

    Залишайте заявки з вказаними цінами та умовами.

  • Логотипи для категорій сайту
    560 грн.
    Виконавець визначений: alig

    Для проекту "Українська фотографія" - http://photography.in.ua/
    Потрібна серія логотипів для усіх категорій сайту (16 шт.).
    Скріншот - http://screencast.com/t/BwPfPnG8hn
    Логотипи категорій мають бути простими і легкими для розуміння. Такі, щоб пояснювали категорію. У векторі.

  • Дизайн та редизайн
    За домовленістю
    Виконавець визначений: Даниил

    Для проекту "Українська фотографія" - http://photography.in.ua/
    Потрібен дизайн сторінок:
    - "Наші автори".
    - "Статистика".
    - Редизайн сторінки автора (зараз це, наприклад, http://photography.in.ua/author/sasha-iermilova/).
    - Редизайн сторінки "Про нас".
    - Редизайн блоку метаінформації про автора статті (зараз це http://screencast.com/t/dCg0aNfJGh).

    Детальніше:
    - "Наші автори".
    На сторінці повинні бути відображені аватарки та інформація про усіх авторів проекту. Ось додаткова інформація, яку автор може додати про себе - http://screencast.com/t/TxZAh9z8o7.
    Зі своєї сторони ми зможемо розмістити авторів в якомусь "особливому порядку", наприклад в порядку спадання кількості написаних статей.
    Ціль сторінки "Наші автори" — показати, що проект цінує своїх авторів і пишається ними. Тим самим заохотити до співпраці нових авторів. Відповідно на сторінці можна (не обовязково) додати якусь форму або контактну інформацію для потенційних авторів.

    - "Статистика".
    На сторінці відображається відвідуваність сайту загалом (кількість відвідувачів в місяць). Хто наші читачі (Країна, можливо стать, девайси, якими користуються наші читачі для перегляду сайту).
    Бажано не розтягувати дану сторінку на N екранів. Усе має бути компактно і зрозуміло.

    Приклади сторінок статистики, які мені подобаються:
    - http://www.uamodna.com/statistic/
    - http://inspired.com.ua/mediakit/

    Ціль сторінки "Статистика" — показати, що проект відвідуваний і буде корисний рекламодавцям (фотошколи, приватні фотографи, організатори фототурів та майстер-класів). Тут вони знайдуть своїх потенційних клієнтів (учнів фотошколи, фотографів початківців або бажаючих відвідати МК або фототур). Звідси має бути посилання на сторінку з прайс-тейблом. Або розмістити його прямо тут. Прайс-тейбл буде зроблений з використанням плагінів типу таких:
    - https://uk.wordpress.org/plugins/dk-pricr-responsive-pricing-table/
    - https://wordpress.org/plugins/pricing-table-builder/

    Додатково:
    Потрібно знайти місце, де можна показати засновника проекту, менеджера по роботі з клієнтами, головного редактора та сео-спеціаліста. Це може бути, як сторінка "про нас", так і сторінка "наші автори", але тоді цю сторінку варто буде назвати якось по іншому, наприклад, "наша команда", або Ваш варіант.

    Технічні деталі:
    Проект працює на вордпресі. Для кращого перформенсу з нього вирізаються усі зайві стилі та js.

Вгору