Курсова робота на тему: Розробка гри " Сапер"

Поле гри задано у вигляді двовимірного масиву. У цьому масиві розташовані комірки. Спочатку вони всі закриті. Комірки можуть бути порожні, з цифрами і з бомбами.

При натисненні лівої кнопки миші відкривається комірка, при натисканні правої кнопки, виставляється прапорець, при цьому лівою кнопкою миші ви вже не можете натиснути на заблоковану комірку, але правою кнопкою можна зняти позначку прапорця. Комірка з цифрою позначає те, скільки бомб знаходиться навколо цієї комірки.

Гра вважається програною, якщо ви відкрили комірку з бомбою. Тоді виводиться віконечко з повідомленням "Міна" і після кліку на кнопку ОК, поле із комірками зникає і тоді потрібно вибрати рівні гри, при виборі яких генерується нове поле.

Гра вважається виграною, якщо на ігровому полі всі комірки з бомбами відзначені і всі інші комірки - відкриті.

Курсова робота на тему: Розробка гри " Сапер" изображение 1

Курсова робота на тему: Розробка гри " Сапер" изображение 2

Курсова робота на тему: Розробка гри " Сапер" изображение 3

Курсова робота на тему: Розробка гри " Сапер" изображение 4

Робота додана: 02.12.17

Вгору