Історія нашої співпраці з Інспекцією держтехнагляду (сьогодні вона діє у вигляді Держпродспоживслужби) почалася у 2009 році. До нас звернувся бізнес-партнер, з яким ми раніше працювали над іншими проєктами. Він якраз розпочав свою діяльність в Інспекції держтехнагляду, яка займалася реєстрацією всієї техніки сільськогосподарського призначення – комбайнів, тракторів, бульдозерів тощо, а також видавала держномери та свідоцтва на право керування цими видами техніки.
Він попросив нас дати експертну оцінку програмі, яка на той час застосовувалася у цій установі, та рекомендації щодо її допрацювання. На перший погляд, наявна система нібито працювала. Коли ми почали розбиратися детальніше, то виявили серйозні проблеми. Основна з них полягала в тому, що в цій установі не було єдиної бази даних. Кожна з 520 представництв інспекції по всій Україні працювала на окремій базі даних, через що постійно виникали значні затримки у роботі.
Наприклад, коли в інспекцію приходив запит від прокуратури чи СБУ на перевірку статусу транспортного засобу, то працівники не мали змоги надати відповідь у відведені на це десять днів. Необхідно було надсилати запити у всі 520 інспекцій, де б кожна з них перевіряла статус техніки. Звісно, це займало купу часу. Тому до нас й звернулися з проханням про допомогу. Перед нами стояла задача об’єднати всю інформацію в одну базу даних й провести ряд додаткових заходів для прискорення та поліпшення роботи установи.