Вхідні дані:
Клієнт - попросив залишитися анонімним
Ніша - Ремонт
Послуги - Ремонти приміщень
Розташування - Львів
Охоплення території - Львівська область
Посадкові сторінки - fan page Facebook та сторінка Instagram

Бюджет - 20$/день



Задачі:
Створити потік заявок на пропозиції з ремонту квартир в середній ціновій категорії.
Знайти правильні рекламні звʼязки для отримання цільових заявок за найнижчою ціною.
Розробити квіз-сайт, для отримання заявок у телеграм-чат з менеджерами по продажу, також зробили інтеграцію в Google Таблицю

Виконано:
По-перше, провели перевірку доступних сторінок у Facebook та Instagram, разом з клієнтом вирішили залучити SMM менеджера для зацікавлення.
По-друге, проаналізували ринок ремонтів у Львівській області, визначили пропозиції конкурентів, цінову категорію, цілі рекламних кампаній та оцінювали якість обробки заявок (так ми телефонували до конкурентів, щоб оцінити пропозиції та якість отриманих консультацій).
Спираючись на аналіз та отриману інформацію, прописали варіанти рекламних оферів, враховуючи болі клієнтів та економічної ситуації на ринку.
Створили унікальний квіз-сайт для отримання необхідної інформації від потенційних клієнтів, стосовно параметрів їхнього приміщення для ремонту.
Налаштували відправлення заявок з сайту в телеграм-чат з менеджерами по продажах, також налаштували інтеграцію заявок в Google Таблицю.
Розробили 4 рекламні банери з актуальними пропозиціями по ремонту.
Встановили піксель, метатег та Google аналітику на сайті, щоб проаналізувати людей, які залишають заявки. Щоб в подальшому алгоритми пошуку клієнтів підбирали найбільш цільових для нашої ніші.
Проаналізувавши показники реклами за 7 днів (CTR, CPC, CPM, кількість кліків та охоплення), провели оптимізацію та залишили найефективніші пропозиції.
Впродовж наступних 5 днів частково збільшували бюджет, тим самим масштабували рекламні кампанії.

Квіз-сайт:
Розробили простий та доступний односторінковий лендінг з квізом.
Прописали якісні оффери та запитання в формі тесту.
Отримали від потенційних клієнтів: параметри приміщення та всю необхідну інформацію по ремонту.

Креативи:
Дизайнер розробив креативи, якісних ремонтів середнього класу, навели переваги клієнта над іншими фірмами та вказали цінову категорію даних ремонтів.

Цільова аудиторія:
1) Широка
Аудиторія без інтересів допомогла охопити більшу аудиторію людей, та підібрати алгоритм пошуку найбільш зацікавлених в ремонтах людей
2) Інвестиції в нерухомість
Вирішили перевірити гіпотезу з отримання клієнтів від аудиторії людей інтересами яких, є інвестування в обʼєкти нерухомості (в основному на людей, які купяють квартири в новобудовах для подальшої здачі в оренду)
3) Ремонт та будівництво
Ще одною цільовою аудиторією вибрали людей з інтелесами в ремонтах та будівництві
Орієнтувались на чоловіків та жінок з 27 до 55 років у Львівській області.
Плейсменти для показу обрали Facebook та Instagram.
Забігаючи на перед, отримали найбільше заявок з аудиторії інвестиції в нерухомість (30 шт.)

Отримані результати:
*Результати вказані за серпень місяць 2022 року*
Ціна заявки - 290 грн
Заявок - 77
Витрачений бюджет - 22343,78 грн
Загальний CTR: 1,02%

Висновки:
За місяць для клієнта розширили клієнтську базу та збільшили кількість підписників на бізнес сторінках, також з отриманих заявок більше 10+ записались на безкоштовний розрахунок вартості ремонту, тобто виїзд замірника на обʼєкт.

Ремонт квартир изображение 1

Ремонт квартир изображение 2

Робота додана: 05.04.24

Вгору