Фірмовий стиль

Бренди не лише дають змогу відрізнятися від конкурентів, а й створюють цінність для клієнтів, працівників і партнерів.

Ми створюємо та змінюємо бренди. Для цього ми досліджуємо зовнішнє середовище бізнесу, складаємо профіль клієнта, проводимо стратегічну сесію та після цього створюємо платформу бренду, а вже на її базі розробляємо чи оновлюємо систему вербальних і невербальних комунікацій.

Результатом проробленої роботи може стати:
- гайдлайн (логотип та ідентифікаційні елементи з правилами їхнього використання)
- брендбук (опис концепції, атрибутів і позиціювання бренду, логотип та ідентифікаційні елементи з правилами їх використання)
- дизайн носіїв бренду (дизайн пакування, комунікаційних матеріалів, візуальний контент соціальних мереж)

  1. Тернопільська бізнес-школа
  2. Правдива крафтова олійня

Вгору