Структуру таблиці я вже розробив, але треба виконати роботу по автоматизації та захист від дурня
Необхідно розробити (звязати формулами) таблицю яка дозволить:
- працівникам відстежувати рух замовлень по етапам виробництва та легко фіксувати час початку та завершення роботи з вказанням Наряду, працівника, етапу
- майстру цеха бачити в реальому часі над якими нарядами працює робітник та коли має закінчити роботу
- керівнику підприємства бачити фактичні витрати часу на виконання кожного етапу виробництва та замовлення в цілому.
Визначити витрати часу на виробництво:
- з урахуванням перерв, переходом роботи на наступний робочий день, вихідних дні, святкових днів
- розподілення роботи між декількома виконавцями
- виведення "стандартного" планового часу на виконання повторювальних операцій
- виділення відхилення від планового часу виконання операцій
- збір статистики по працівникам
Отже маємо 3 окремих листа:
Лист 1:
Звіт для відображення на великих моніторах в цеху. Працівники бачать хід виконання роботи та знають, що їм робити
Лист2:
Для працівника.Працівник вводить дані в цеху (через планшет/ноут). Дає можливість обрати номер наряду, прізвище виконавця, етап, старт/фініш. Для фіксації дати/часу початку та завершення роботи.
Лист3:
Для майстра цеху: дає інформацію про стан працівників, хто з яким нарядом працює, коли має закінчити, на скільки він успішно виконує роботу
Детальне ТЗ та візуальна структура за посиланням в гугл таблиці
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OL1Dh4tdq0E8YtoMI4yp1pDK2ZxqzZ1BDKmNeU1-OoE/edit?usp=sharing