• Розробка (звязати формулами) таблиці в google sheet для розрахунку тривалості роботи

    Структуру таблиці я вже розробив, але треба виконати роботу по автоматизації та захист від дурня
    Необхідно розробити (звязати формулами) таблицю яка дозволить:
    - працівникам відстежувати рух замовлень по етапам виробництва та легко фіксувати час початку та завершення роботи з вказанням Наряду, працівника, етапу
    - майстру цеха бачити в реальому часі над якими нарядами працює робітник та коли має закінчити роботу
    - керівнику підприємства бачити фактичні витрати часу на виконання кожного етапу виробництва та замовлення в цілому.
    Визначити витрати часу на виробництво:
    - з урахуванням перерв, переходом роботи на наступний робочий день, вихідних дні, святкових днів
    - розподілення роботи між декількома виконавцями
    - виведення "стандартного" планового часу на виконання повторювальних операцій
    - виділення відхилення від планового часу виконання операцій
    - збір статистики по працівникам
    Отже маємо 3 окремих листа:
    Лист 1:
    Звіт для відображення на великих моніторах в цеху. Працівники бачать хід виконання роботи та знають, що їм робити
    Лист2:
    Для працівника.Працівник вводить дані в цеху (через планшет/ноут). Дає можливість обрати номер наряду, прізвище виконавця, етап, старт/фініш. Для фіксації дати/часу початку та завершення роботи.
    Лист3:
    Для майстра цеху: дає інформацію про стан працівників, хто з яким нарядом працює, коли має закінчити, на скільки він успішно виконує роботу

    Детальне ТЗ та візуальна структура за посиланням в гугл таблиці
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OL1Dh4tdq0E8YtoMI4yp1pDK2ZxqzZ1BDKmNeU1-OoE/edit?usp=sharing

    • Тільки для TOP Фрилансер
    • Разове замовлення
    • 3 роки тому
    • 0 пропозицій

Вгору