Центр лазерної епіляції
13000 грн. 823 дня

Точка А:

Клієнт звернувся з проханням залучити максимальну кількість заявок за мінімальною ціною на обмеженому ринку Чернігова. Через рік розширити співпрацю на новий центр у Києві.

Що зробили:

1. Робота з лід-формою
Оскільки у клієнта немає сайту, основним інструментом для залучення нових заявок у стратегії запуску реклами стала лід-форма.
Ціна за лід варіювалася в межах $4, але через сильну обмеженість ринку швидко зростала частота і, відповідно, ціна за заявку.

2. Новий формат взаємодій
Щоб вирішити проблему, описану в пункті 1, ми змінили механіку взаємодії з користувачами. Для б'юті-сфери цілком прийнятною є комунікація через Instagram (коментарі та директ). Ми вирішили скористатися цією особливістю і запустили рекламний пост у стрічку Instagram із закликом ставити + у коментарі для отримання акційної пропозиції.
Результат цієї стратегії задовольнив обидві сторони.

3. Розробка стратегії рекламної кампанії для нового центру в Києві
Під час відкриття клієнтом нового центру лазерної епіляції в Києві спочатку було вирішено дотримуватися тієї ж стратегії просування. Однак вона не показала бажаного результату в умовах нового ринку. Тому ми розробили іншу стратегію комунікації з користувачами: спочатку максимально інформативну, а потім - розважальну. Також було змінено ціновий діапазон для Києва. У Чернігові низька ціна була суттєвою перевагою, а Київ вкрай підозріло поставився до такої цінової пропозиції.

Точка Б:

Результати за 2 роки роботи над проєктом(823 дня тривалість компанії):
- Рекламні кампанії принесли 7982 заявки за середньою вартістю $1,17.
- Визначили найбільш ефективну механіку взаємодії з потенційним клієнтом.
- Виявили найрезультативніші напрямки у створенні креативів і написанні текстів рекламних повідомлень.
- Провели глобальну рекламну кампанію для формування знань про новий центр у Києві.

sparkly-colossus-dfd.notion.site
Робота додана: 18.04.24

Вгору