• Створення торгової марки нового підприємства
    150 грн.
    Виконавець визначений: Катерина Катерина

    Цілі та завдання тренінгового завдання:

    1. Описати технічні та споживчі характеристикипродукту або послугу, яка просувається.
    2. Запропонувати візуалізацію ТМ (логотип), слоган
    3. Дати характеристику цільової аудиторії споживачів, на яких спрямовано продукцію ТМ
    4. Описати конкурентні переваги ТМ у порівнянні з конкурентами (3-4 конкурентні ТМ – логотипи, слогани, недоліки) Обгрунтувати
    5. Зробити загальний висновок про вплив факторів зовнішнього
    середовища на розвиток ТМ як нематеріальний актив

    Завдання повністю навчальне, тому очікується максимально простий та зрозумілий результат!

Вгору