Фірмовий стиль кафе є візитною карткою. Нерідко відвідувачі повертаються в заклад знову і знову через
особливу атмосферу, яку відчути можна тільки там. Тому так важливо приділити належну увагу розробці
фірмового стилю.
У проєкті ми намагалися надати простору відчуття природи, зелена палітра кольорів та контрастуючі відтінки справляють гармонійне враження та роблять простір комфортним для клієнтів.
Розроблена айдентика — логотип, шрифти, кольори, елементи патерну.
Фірмовий стиль поширюватиметься на документацію, соціальні мережі та презентаційну продукцію
фірми. Посуд, в тому числі «одноразовий», буде декорувати логотипом з назвою закладу.
Завершеність фірмового стилю кафе залежить від кожної деталі в оформленні (шрифти, декор, основні
кольори тощо), щоб доповнювати обраний напрямок.
Кафе позиціонується як молодіжне, студентське, основний наголос робиться на основну страву «Млинці».
Логотип відображає ідею, де каштан показано як місткість для млинців, що можна взяти із собою.
Малюнок та шрифт взаємодіють у логотипі:
одна голочка каштана вказує на слоган «Твій улюблений млинець», а буква «Т» накрила своїм верхнім елементом букву «Ш». Це символ дерева, у затінку якого розташоване кафе.
Використано видовжений шрифт, наче стовбур дерева.
Логотип був прийнятий замовником без жодної правки.