Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес"

Ця гра була розроблена як інструмент в роботі психолога, психотерапевта, коуча, бізнес-тренера, медичного працівника та вчителя - людей, які мають досвід психологічної роботи з людьми.
Адже стрес – це те, що переслідує кожну людину в нашому швидкоплинному житті, а щодо теперішньої ситуації: зараз ми живемо у високому перманентному стресі – він то більший, то менший, залежно від подій.

Виникла ідея розбити гру на зони, в яких будуть пропрацьовуватися:
- причини вашого стресу
- причини, які не дають вам вийти з цього стану
- можливості позбулись стресу і відновити своє гармонійне та щасливе життя!

Першою опишу зону темряви - це острів, із замком схожим на замок Дракули.
Темні кольори, кажани, щупальці невідомих створінь, які стискають ваше серце - це смуток, біль, виснаження, депресія…
і місток, через який потрібно йти, ковзкий, зі слизом.., але потрібно йти, перечіпатися, падати, вставати та знову йти до наступного острова...

Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес" изображение 1

Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес" изображение 2

Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес" изображение 3

Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес" изображение 4

Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес" изображение 5

Дизайн трансформаційної гри "Стоп Стрес" изображение 6

Робота додана: 30.09.22

Вгору