Для разработки стратегии/Для розробки стратегії
Аналіз середовища діяльності компанії:
Зовнішній - PEST-аналіз (включаючи глибинний аналіз інституційних змін), аналіз конкуренції за моделлю М. Портера "5 сил конкуренції в галузі", побудова та аналіз профілів конкурентів, визначення тенденцій розвитку галузі.
Внутрішній - аналіз компанії за функціями (управління персоналом та загальне управління, фінанси, маркетинг, операційна діяльність, інноваційна діяльність).
Аналіз бізнес-процесів та визначення вузьких місць. Рекомендації з розвитку компанії.
Досвід - проєкти для компаній, які займаються експертизою та наданням консалтингових послуг, освітньою діяльністю, наданням послуг з постачання електроенергі (обленерго) та ін.