Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія)

Розробила візуальні та текстові пости для Facebook та Instagram американської компанії, що надає послуги догляду на дому. У роботі врахувала чутливість тем (люди з деменцією, аутизмом, проблемами слуху/зору), зберігаючи водночас доступність, емпатійність і брендову стилістику. Задача полягала в тому, щоб пояснити складні речі простою мовою, не використовуючи медичних термінів, і при цьому зберегти довіру та авторитет бренду. Візуали зроблено у фірмовій синій гамі компанії з елементами реального побуту. Кожен допис має чітке повідомлення, спрямоване на підтримку родин і підвищення обізнаності.

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 1

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 2

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 3

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 4

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 5

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 6

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 7

Пости для соцмереж медичної компанії в США (англомовна аудиторія) изображение 8

Робота додана: 17.05.25

Вгору