Рекламні банери з гейміфікацією для тест-драйву таргету

Створила серію візуалів у гейміфікованому стилі з яскравими персонажами-монстриками, які чітко доносять УТП та виділяються в стрічці.

Замовник просив зробити креативи, що викликають емоцію, візуально захоплюють і водночас чітко пояснюють оффер: тест-драйв послуги таргетованої реклами з оплатою лише бюджету. Я обрала стиль "ігрової логіки" з діалоговими бульками — щоб викликати довіру і інтерес.

У центрі — легкий старт, нульові ризики, яскравий образ і заклик до дії. Формат підходить для реклами у Facebook, Instagram, у форматах постів і сторіс.

Рекламні банери з гейміфікацією для тест-драйву таргету изображение 1

Рекламні банери з гейміфікацією для тест-драйву таргету изображение 2

Робота додана: 16.05.25

Вгору