До нас звернувся клієнт з проханням налаштувати рекламу в Google. Клієнт вже раніше запускав рекламу і результати його не вразили ( ROI 250%), що було надто низьким результатом.
Порядок дій нашої співпраці:
1) Перевірка і налаштування аналітики. Перше з чого ми розпочали це аналіз аналітики і налаштування конверсій. Ми з 0 налаштували технічно правильного реєстрування конверсій, що дозволило нам якісно маштабувати рекламу в майбутньому.
2) Налаштування Google Merchant Centre. Ми вигрузили всі товари в фід даних. Провели оптимізацію товарів. Це дозволило нам в скорому часі запустити торгову рекламу і маштабуватись.
3) Налаштування пошукової кампанії для перевірки інтересу аудиторії. Наразі ми продовжили користуватися пошуковою рекламою при доволі малому ROAS, оскільки замовник задоволений, що клієнти з пошуку виявляють великий інтерес до співпраці і є успішні кейси, коли покупець став Представником Avon в Україні і тепер замовляє багато косметики на постійній основі.
3) Налаштування товарної реклами та маштабування
4) Запуск торгової рекламної кампанії Performance Max
5) Аналіз ефективності та маштабування