Задача – збільшити кількість заявок дилерів на 50% не збільшуючи бюджет.
Що зробили?
Таргетована реклама.
Ми вирішили змінити статичні креативи на відео. Для цього ми особисто знімали і монтували нове відео з процесом роботи. Ми змінили процес лідогенерації з лід форм на повідомлення. Це збільшило кількість отриманих лідів втричі, а ефективних ( з подальшою передачею в відділ продажів вдвічі)
Ми розшири аудиторії таргету і дозволили Facebook навчатись і знаходити потенційні ліди.
Контекстна реклама ( Бюджет 300$)
Ми змінили контекстну рекламу на лідогенерацію на дзвінки, що збільшило кількість телефоних запитів на співпрацю ( які ми передавали в відділ продажів).
Воронка продаж
Всі ліди ми скидали менеджерам в загальний чат в вайбері. В залежності від завантаженості менеджерів – кожен брав ліди на опрацювання. Далі – всі опрацьовані звернення ми записували в таблицю Google, де відслідковували якість звернень. Якщо звернення були не цільові – робили крео більш цільовою для уникнення спаму.
Таргетована реклама
Показники Було Стало
Ціна за клік 0,11$ 0,05$
Звернення 57 115
Бюджет 250$ 250$
Конверсії в заявку 43% 43%
Замовлення 25 50
Контекстна реклама
Показники Було Стало
Ціна за клік 1,27 0,82
Дзвінки 42 82
Бюджет 200$ 200$
Конверсії в заявку 45% 58%
Замовлення 19 48