Розробка,встановлення та контроль виконання планів продажів у всіх
регіонах 50 магазинів (Київ + область,Львів,Одеса,Дніпро). Аналіз
ключових показників ефективності (KPI) та динаміки розвитку мережі.
Управління промоакціями, сезонними активностями та маркетинговими
кампаніями. Контроль товарних залишків, асортиментної матриці та
ротації продукції.Підбір, навчання та розвиток кураторів магазинів і
регіональних менеджерів. Впровадження системи мотивації та оцінки
результативності персоналу.Регулярний аналіз фінансових, операційних і
HR показників. Виявлення точок зростання, ризиків і зон покращення.
Формування стратегічних аналітичних звітів для топ менеджменту.
Забезпечено зростання продажів мережі на 18% , завдяки оптимізації
асортименту та покращенню сервісу. Впроваджено і систему KPI
аналітики для продавців ,кураторів магазинів і регіональних менеджерів.
Знижено плинність персоналу на 30% завдяки створенню системи
навчання та мотивації.Запроваджено стандарти візуального
мерчендайзингу та щотижневі операційні аудити якост