• Відео зміни логотипу з Chernomor Cosmetics на Dim Stilista для посту про ребрендінг і змін компанії

    Створити емоційне, візуально стильне відео, яке покаже трансформацію бренду Chernomor Cosmetics Kyiv у Дім Стиліста.
    Відео має бути без пафосу, але з глибиною. Чисто. Сучасно. З душею.
    Вертикальне відео (Instagram Reels):
    Розмір: 1080×1920 px (9:16)
    Тривалість: до 15 сек
    Формат: .mp4

    Горизонтальна версія (екрани в магазині):
    Розмір: 3840×2160 px (4K UHD, 16:9)
    Тривалість: до 15 сек
    Формат: .mp4 або .mov

  • Візуальна айдентика бренду: кольори, пакети, іконка, логотип

    1. Об’єднання назви та логотипа:
    Об’єднати напис «ДІМ СТИЛІСТА» з існуючим логотипом в єдину композицію.
    Продумати розташування шрифтів та графіки так, щоб виглядало сучасно та впізнавано.
    Підготувати 2–3 варіанти.
    Використати та адаптувати затверджені кольорові схеми.
    Підготувати варіанти для світлого і темного фону.

    2. Основна брендова палітра (5–7 кольорів): акцентні, фонові, нейтральні.
    Окремо: палітра для інтернет магазину і банерів на головній сторінці, також стиль банерів. stilista.kyiv.ua
    Окремо: палітра для друкованої продукції (пакети, візитівки, футболки, блокноти, каталоги продукції.

    3. Іконка для Instagram:
    Мінімалізм, добре читається у круглому форматі.
    З урахуванням затвердженої кольорової схеми.
    Формати: PNG, SVG.

    4. Макет пакетів:
    Світлий фон (білий або бежевий).
    Логотип + кольорові елементи+інтернет адреса магазину
    Два макети: малий та великий пакет.
    Вид з обох боків.

    Про нас:
    Компанія займається дистрибуцією професійної косметики для волосся та догляду за тілом. Ми працюємо з кращими брендами для жінок, салонів краси та стилістів. Наш стиль сучасний, ніжний, з акцентом на жіночність та естетику. Ми прагнемо передати відчуття турботи, краси та легкого преміуму у кожному елементі бренду.

    • Тільки для TOP Фрилансер
    • Київ
    • Разове замовлення
    • 1 місяць тому
    • 5 пропозицій

Вгору