1. Об’єднання назви та логотипа:
Об’єднати напис «ДІМ СТИЛІСТА» з існуючим логотипом в єдину композицію.
Продумати розташування шрифтів та графіки так, щоб виглядало сучасно та впізнавано.
Підготувати 2–3 варіанти.
Використати та адаптувати затверджені кольорові схеми.
Підготувати варіанти для світлого і темного фону.
2. Основна брендова палітра (5–7 кольорів): акцентні, фонові, нейтральні.
Окремо: палітра для інтернет магазину і банерів на головній сторінці, також стиль банерів. stilista.kyiv.ua
Окремо: палітра для друкованої продукції (пакети, візитівки, футболки, блокноти, каталоги продукції.
3. Іконка для Instagram:
Мінімалізм, добре читається у круглому форматі.
З урахуванням затвердженої кольорової схеми.
Формати: PNG, SVG.
4. Макет пакетів:
Світлий фон (білий або бежевий).
Логотип + кольорові елементи+інтернет адреса магазину
Два макети: малий та великий пакет.
Вид з обох боків.
Про нас:
Компанія займається дистрибуцією професійної косметики для волосся та догляду за тілом. Ми працюємо з кращими брендами для жінок, салонів краси та стилістів. Наш стиль сучасний, ніжний, з акцентом на жіночність та естетику. Ми прагнемо передати відчуття турботи, краси та легкого преміуму у кожному елементі бренду.