Клієнт: UTEX | Чернігівський кабельний завод – це український виробник, який знає, що потрібно конкретному ринку - від внутрішньоквартирного FTTH до магістральних рішень для складного рельєфу чи критичних кліматичних умов.
Ринок: Україна.
Ціль: Розробити сучасний та адаптивний редизайн сайт-каталогу з необхідним функціоналом для досягнення поставлених бізнес-цілей та збільшення кількісті продажів.
Рішення: UTEX - це повнофункціональний сайт-каталог з комплектом різних рішень, включаючи перелік дилерів, вакансії, продукцію з можливістю додавання до обраного та оформлення замовлення. З використанням Woocommerce та комплектом різних рішень з анімації.
1. Розробка mind map (карта проекту).
2. Cучасний та мінімалістичний UX/UI дизайн.
Використовувалась проста гама з мінімальною кількістю деталей, що дозволило розвантажити сторінки. Різні елементи дизайну: кнопки, категорії, верхня навігаційна панель та інші деталі промальовані з використанням бренд-кольору замовника, що забезпечило цілісне сприйняття сайт-каталогу та його ідентифікацію з брендом.
3. Розробка якісної, адаптивної верстки сайт-каталогу (щоб було якісне відображення сайту з будь-яких пристроїв: ПК, планшет, мобільна версія);
4. На проекті використовується Woocommerce - для реалізації функціоналу (обмеження функціоналу: без кошика та оформлення замовлення), основні з них (адмін-панель адміністратора)
- Товари з різними варіаціями налаштувань.
5. Було важливо грамотно сконструювати шапку проекту. Було використано однорівневе меню: вказано пункти меню та показано основні елементи (кнопка каталог з основними категоріями, пошук, контактний телефон з формою зворотнього зв'язку, мовна версія та обране - можна додавати кілька товарів на заявку).
6. На проекті реалізований каталог товарів із системою пошуку за категоріями та можливістю фільтрувати відображення позицій + кнопка показати ще (додавання позицій без оновлення сторінки).
7. Використовується загальний пошук по всіх розділах сайту з фільтрацією за назвою розділу.
8. Ускладнена картка товару, використовуються акцентні елементи для привернення уваги, щоб одразу захопити та направити відвідувача у потрібному напрямку. Додаткові елементи :
8.1. Різний формат таблиць (з додаванням кольорової палітри, повноцінний редактор), додавання скролла в таблиці, фіксація стовпців, додавання анімаційного елементу який показує, що таблиці можна скролити убік.
8.2. Опції у товарах (пов'язані за вибраною характеристикою).
8.3. Опис, характеристики, закріплені файли у товарі.
8.4. Користувач також може взаємодіяти зі слайдерами з переглянутих товарів або товарами з цієї категорії.
9. Обране використовується рішення з модальним вікном, для фіксації товарів, які сподобалися і можливість оформити заявку за ними.
10. У компанії є Дилери, вони були відображені на окремій сторінці.
Використовується рішення Google maps API - можна додавати картки з даними по дилеру (геолокацію - відображення точки на карті, його місцезнаходження) і детальна інформація про дилера: логотип, контактна інформація (сайт та номер телефону).
11. Велика кількість інформації було в розділі Про нас. Було прийнято рішення розділити всю інформацію на окремі підрозділи (8шт), де компанія описує всю необхідну інформацію.
12. Додані сучасні сторінки з вакансіями компанії та новинами із зручною фільтрацією по хештегах.
13. У контактах, є детальна інформація про відділи компанії та можливість зв'язатись з компанію через форми зворотного зв'язку.
14. Для прийняття та обробки замовлень, компанія використовує адмін-панель сайту з можливістю зручно переглядати заявки та обробляти їх статуси.
15. Додана можливість в адмін-панелі адміністратора - надання додаткового доступу помічникам з обмеженням функціоналу панелі.
16. Декілька мов: Українська та Англійська.
17. Наповнення проекту на усіх мовах.
18. Базова оптимізація проекту та перенесення на хостинг замовника.
Сподобався експертний кейс? Тоді вперед – напишіть мені в мессенджер, або залиште заявку на сайті, детально обговоримо ваш проект.