Масажист із Франції

Ми працювали в соцмережі Facebook, і це зовсім невеликий, але дуже показовий кейс, про те, як працює SMM в цілому, і чому некоректно рахувати ціну лідів за місяцями (бюджет місяця - кількість лідів, отриманих за місяць ≠ вартість ліду).

Початковий запит.

Клієнт прийшла за комплексним SMM (ведення + таргет) та хотіла повністю делегувати цю роботу. Ми пояснили, що в будь-якому випадку буде необхідне її залучення, тому що йшлося про роботу з особистим брендом.
Зараз клієнтка працює одна із середнім чеком 70 євро. Не потрібно довго рахувати і виводити складні формули, щоб зрозуміти, робота не окупиться. Клієнтка фізично не зможе взяти достатньої кількості охочих зробити масаж, щоб вийти в прибуток.

З цієї причини майстрам-одиначкам-початківцям, таким, як бровісти, майстри манікюру, візажисти та інше, ми рекомендуємо розбиратися з SMM і вести профіль самостійно. Ми готові проконсультувати таких клієнтів і підказати вірний вектор роботи.
Салони та середні бізнеси, звичайно, вже зовсім інші випадки і потребують більш маштабного та професійного підходу.

Отже, повернемося до кейсу. Враховуючи все це, ми рекомендували зайнятися веденням самостійно (від нас контент-план та усіляка інформаційна підтримка), а ми беремо на себе рекламу.

План робіт:
Клієнт самостійно створила та оформила сторінку.
за нашим ТЗ підготувала фото та відео для її наповнення,
підготувала пости за контент-планом.

Після цього було запущено таргетовану рекламу з бюджетом 250 євро на місяць.

Період роботи з 02.03.22 (робота триває)

Результаты:
Витрачено: 229,85 євро
Отримано:
251 позначки «Подобається» сторінки (підписки на сторінку)
Середня ціна позначки – 0,92 євро
Отримано 20 лідів (рахували лише цільові, адекватні звернення у коментарях та повідомленнях спільноти).
Вартість одного ліда – 12,02 євро.

А тепер найцікавіше.
З технічних причин, а також через зайнятість клієнтки, було зроблено паузу в роботі. При цьому з моменту зупинки реклами на масаж продовжували записуватись після виходу постів, які пишуться за нашим планом.
Тобто всі залучені 251 слідкувачі цільові та згодом «догріваються» до покупки послуги контентом.
Саме тому ми любимо SMM та комплексну роботу. Ми не втрачаємо людей, як у випадку з трафіком на сайт – пішли і забули, ми продовжуємо «працювати» з людьми за допомогою контенту та «перетворювати» їх на клієнтів навіть тоді, коли реклами немає.

Можна зробити висновок: не варто очікувати, що SMM окупиться відразу, але при постійному веденні, рекламі та якісному контенті від клієнта, кількість лідів з кожним місяцем зростатиме в геометричній прогресії.

www.fl.ru
Масажист із Франції изображение 1

Масажист із Франції изображение 2

Масажист із Франції изображение 3

Робота додана: 28.05.24

Вгору