Реклама для інтернет магазину автозапчастин
25000 грн. 2 місяця

Клієнт
Кузовні автозапчастини
Інтернет магазин автозапчастин. Бізнес займається продажем та доставкою кузовних автозапчастин з Європи, офіційний партнер Polcar в Україні.

У вересні 2020 року до нас звернувся власник бізнесу з проблемою малої кількості покупок з сайту та запитом на аудит рекламного кабінету Google Ads. Інтернет магазин почав свою діяльність в червні 2020 року та активно рекламувався в пошуку Google протягом останніх 2 місяців.

Аудит Google Ads
Після проведення аудиту реклами Google, визначили….були шоковані). Для інтернет магазину, який має на сайті більше 1 млн товарів, налаштовано всього 1 рекламну кампанію і додано не більше 100 загальних ключів, мінус слів, звичайно, також немає.

Вам ця інформація, як власнику бізнесу, може нічого не говорити, але ми постараємося пояснити вам, чому ці помилки такі критичні для інтернет магазину таких масштабів та якого результату може досягти бізнес, якщо зробити все правильно.

Вихідні дані
Такі результати клієнт отримав за останній місяць, це були кращі результати за 3 місяці

Витрати на рекламу (грн) - 39,032
Конверсії - 345
Вартість конверсії (грн) - 111
На перший погляд початкові дані виглядають добре. Кількість конверсій, вартість конверсії всі показники, але що таке конверсія і що тут не так?

Конверсія – простими словами, це ціль вашої реклами за яку ви готові заплатити гроші компанії Google.

Спеціалісти, які здійснювали налаштування реклами для інтернет магазину, мабуть, думали, що власник бізнесу готовий платити за кліки по кнопці, перегляди сторінок і т.д. , все окрім покупки.

Якщо ви власник інтернет магазину, чи хотіли б ви, щоб ваші спеціалісти налаштовували рекламні кампанії під конверсії, якщо конверсією було б перегляд товару на вашому сайті або клік по кнопці купити (не покупка)?…Ми впевненні, що ні.

Результати через 2 місяці:

Витрати на рекламу (грн) - 37,637
Заявки - 830
Вартість заявки (грн) - 45

Що ми зробили?
Отже, після проведення аудиту ми склали детальний план для збільшення ефективності реклами Google Ads для інтернет магазину та взялися його реалізовувати.

1. Розробили структуру кампаній. Структура кампаній дала змогу розподілити бюджет по категоріях товару, які користувалися найбільшим попитом та давали основний дохід. Тобто, ми вже не витрачали більшу частину бюджету на товари, які не давали покупок, але витрачали бюджет на ті товари, які приносили дохід.

2. Зібрали максимальну кількість ключових слів. Автозапчастини – ніша, яка має найбільшу кількість ключових слів (попит) порівняно зі всіма проектами, з якими ми коли небудь зустрічалися, тому використовувати всього на всього 100 ключів – це 1 груба помилка, яку зробило агентство до нас.

Також, важливо правильно обирати ключові слова. Ми не додавали загальні ключові слова, як робили це до нас, а використовували виключно цільові ключі.

Приклад: запит у пошуку Google “купити бампер” може вводити як власник Mercedes так і Daewoo Lanos, але запит “купити бампер мерседес” може або власник Mercedes, або майстер який ремонтує це авто.

3. Мінус слова. Ця частина не менш важлива як ключові слова. Якщо ключові слова обирають для того, щоб показувати рекламні оголошення по певних запитах, то мінус слова додають, щоб не показувати по запитах, які є нецільовими для бізнесу.

Для прикладу: даний інтернет магазин займається продажем запчастин виключно для іномарок, а витрачав бюджет на запити зі словами LADA, Lanos, Волга, МТЗ, Камаз.

Нагадаємо, запчастини мають дуже великий попит, а як ви думаєте, які машини частіше ламаються?

4. Унікальні оголошення. В 2 пункті ми вже пояснювали важливість вибору ключових слів, але для того щоб ці ключові слова були ефективними, потрібно під ці ключі писати унікальні оголошення.

Приклад: Все просто, користувач вводить у пошуку “купити бампер бмв”, ми пишемо оголошення під даний бренд авто.

А якщо користувач більш детально описує запчастину, яку він шукає та вводить “бампер бмв е70”, а якщо “передній бампер бмв е70”?

Тоді ми пишемо унікальні оголошення:

“бампер бмв е70” – пишемо текст оголошення про те, що в нас на сайті є передні і задні бампери до е70 і даємо користувачу посилання, де він одразу побачить передні і задні бампери до цієї моделі авто.

“передній бампер бмв е70” – текст про передні бампери до е70 і посилання на передні бампери.

Звучить просто і логічно.

Також, ми налаштували електронну торгівлю для магазину, щоб бачити не просто кількість покупок, але і дохід від реклами, але є ряд факторів, які ми не врахували.Обсяг робіт
Кампанії – 16
Групи оголошень – 3896
Зібрано ключових слів – 11 050
Додано міну слів – 8934
Написано оголошень – 6120

Важливий підсумок
Враховуючи дуже великий об’єм зробленої роботи – ПОКУПОК ТАК І НЕ БУЛО. Тому в результатах цього кейсу ми вказали кількість та вартість заявок, а не дохід та рентабельність.

Чому так?

В інтернет магазині користувачі робили замовлення через телефонний дзвінок. Через те, що на сайті було 1,4 млн товарів, користувачам було важко знайти необхідну деталь, тому вони телефонували і замовляли товар по телефону.

Після того, як ми про це дізналися, підключили на сайті колтрекер, який фіксує факт вхідного дзвінка та передає ці дані в аналітику сайту. По іншому зафіксувати дзвінок в аналітиці неможливо.

Нагадаємо конверсія – ціль реклами, за яку ви готові заплатити гроші, в випадку цього кейсу це телефонні дзвінки.

Реклама для інтернет магазину автозапчастин изображение 1

Реклама для інтернет магазину автозапчастин изображение 2

Реклама для інтернет магазину автозапчастин изображение 3

Робота додана: 03.09.21

Вгору