Магазин в інстаграмі жіночого одягу, клієнт працює по системі дропшиппінгу.
Власного контенту немає, сторінка упакована була якісно наскільки це допускав контент від виробників.
Запускали таргет вперше, бюджет 5 долл/день. Тестували крео відео та статику, різні види товарів: спортивні костюми, демісезонну куртку, пальто, костюм весняний. Додатково провели роботу з вдосконаленням скрипту продаж в переписках.
Найбільш вдалими були 2 запуска: спортивні костюми – статика – карусель фото + відео.
1 РК: мали 20 заявок, зробили 11 продажів, 4 костюма маржа 400 грн, 7 костюмів маржа 600.
ROMI = 770%
2 РК: отримали 33 заявки, продали 6 костюмів, маржа становила 550 грн.
ROMI = 297%