Маркетингова стратегія

Клієнт - ТОВ НВС ТС (виробництво телематичних систем в Україні)

Завдання:

Визначити напрям розвитку компанії та розробити маркетингову стратегію

Результати:

★ Створений план оптимізації рекламних кампаній (на основі аудиту Facebook Ads)
★ Визначили та описали цілі бізнесу і власника на рік
★ Описана фінансова модель маркетингу, сформовані варіанти/сценарії розвитку компанії на основі поточних ключових показників
★ Проведений конкурентний аналіз, на основі якого прийнято рішення по перегляду бізнес моделі компанії
★ Описана бізнес модель компанії згідно методу CANVAS та виконаний SWOT-аналіз кожної з цих моделей
★ Описана цільова аудиторія, 2 типи: дилер-інтегратор та дилер-магазин
★ Визначений та описаний продуктовий асортимент і унікальна пропозиція
★ Визначені інструменти маркетингу і продажів згідно карти шляху клієнта
★ Створена організаційна структура відділу маркетингу та продажів та посадові інструкції майбутньої команди
★ Створені шаблони звітів та проведене початкове налаштування сервісів статистики
★ Створений детальний план реалізації з дедлайнами

Робота додана: 14.01.21

Вгору