Необхідно зробити парсер товарів розетка згідно ТЗ. ( ТЗ прикріплене)
Ціну і терміни прохання вказувати в коментарях.
Необхідно зробити парсер товарів розетка згідно ТЗ. ( ТЗ прикріплене)
Ціну і терміни прохання вказувати в коментарях.
Наше невелике виробництво планує випустити нову акумуляторну батарею для переносних рацій з збільшеним об'ємом та додатковим захистом.
Для успішного впровадження продукту необхідно створити унікальний та запам'ятовуючийся логотип, який передасть основні характеристики продукту
2. Загальні вимоги до логотипу:
Логотип повинен бути креативним, привабливим та легко впізнаваним і відповідати цільовій аудиторії ( більшість споживачів товару - військові ЗСУ).
3. Елементи логотипу:
Інтегруйте символи, які асоціюються з збільшеним об'ємом, більшим часом використання і надійністю продукту
Забезпечте кілька варіантів логотипу для вибору.
Необхідно врахувати можливість використання логотипу в різних розмірах та на різних носіях (етикетки, упаковка, рекламні матеріали тощо).
враховуючи обмежену площину, на якій можливе розміщення логотипу - він має бути стислим і зробленим "без розмаху"
Фото поверхні, на котру буде наноситися логотип - прикладаю.
Шукаємо розробників на Android- и IOS під Unity 2D для опрацювання мобільного додатку Замовник - німецька фірма у сфері туристичного бізнесу.
Додаток є оболонкою бекенду, і працює з ним через власне API.
Основна мета додатку: надавати клієнтам фірми послуги, які пов’язані із поселенням у готелях, плануванням відпочинку та замовленням додаткових послуг.
На даний момент вже реалізовано:
1. Створення візуалу додатку і розміщення його на App Store та Google Play
2. Інтеграція додатку із Cloudbeds - CRM для готельного бізнесу
3. Реєстрація клієнта у готелях (check-in і check-out) через додаток без необхідності відвідувати ресепшн готелю.
4. Можливість поміняти номер - обрати більш комфортний номер
5. Можливість замовити через додаток додаткові сервіси.
6. Підключений Stripe.
Доробки можна розділити на декілька етапів:
Що треба реалізувати на першому етапі:
1. Чат між користувачем додатку і саппортом готелю, в якому він знімає номер. Запропонувати рішення.
2.Резервацію столика в ресторані/ах готелю. Запропонувати рішення.
3. Підключення сервісу в номери ( прибирання, заміна рушників, тощо)
4. Підключення безключового доступу у номер готелю (підключення одного з вже існуючих сервісів, які адаптовані під вищевказану CRM).
5. Налаштування і підключення Feedback-ів
Другий етап:
1. Інтеграція додатку із CRM Opera (продукт розроблений компанією Oracle для готельного бізнесу). Робота вже розпочата на даний момент, але незавершена.
Третій етап:
1. Підключення сервісу із придбання страхового полісу страхової кампанії – партнера готелю. Запропонувати рішення
2. Підключення сервісу із оренди автомобіля у кампанії – партнера готелю. Запропонувати рішення.
3. Підключення інших додаткових сервісів.
Якщо ви зацікавлені і у вас є питання – ми вишлемо Вам технічні завдання попереднії і поточного етапів робіт.
необходимо поправить выгрузку фида для рус и укр версии сайта, а также доработать перевод русской и украинской версии сайта.
Более детально про ТЗ в прикрепленном файле.
цена договорная.
сайт: coolcopter.com.ua
Есть необходимость сделать отчеты согласно ТЗ для готовой самописной базы на 1с 8,3.
список отчетов и конфиг базы прикрепляю.
Налаштувати Merchants з можливістю автоматичного обновлення ціни і наявності. Налаштувати Електронну комерцію в Analytics.
Сайт на опенкарті, версія 2.1.0.2.2.
Пропонуйте термін і ціну.
Необходимо сделать Базу данных для работы магазина ( нескольких магазинов), согласно ТЗ.
Учет складских запасов, совершенных закупок товара, продажей товара. Учет затрат и доходов магазинов. Формирование отчетности по параметрам: Товар, точка реализации товара (
магазин), складские запасы и т.д
Основное требование: организация максимально простого ведения данного учета и проведения необходимых расчетов с возможностью внесения дополнения(изменения) в дальнейшем
Более детально в ТЗ.
Оплата только через безопасную сделку после выполнения заказа.
Необхідно зробити можливість періодичного завантаження товарів від постачальника (прайс content_yml.xml) на наш сайт Opencart.
Можливі інші задачі по сайту після виконання цього завдання.
Оплата по домовленості.
Необходимо создать парсер сайта ОЛХ, корорый будет выполнять необходимый анализ и группировку данных, согласно ТЗ.
ТЗ прикреплено.
Сумму работы обговорим. Сложность задачи понимаю. Жду предложений по решению поставленной задачи.
Необходимо доработать существующий интернет-магазин RC-игрушек либо сделать с нуля согласно тех задания.
PS Если Вас заинтересовал этот проект - Большая просьба: пишите в личные сообщения , а не в комментарии под объявление. Мне так несколько проще. Спасибо
Необходимо сделать Базу данных для работы магазина ( нескольких магазинов), согласно ТЗ.
Учет складских запасов, совершенных закупок товара, продажей товара. Учет затрат и доходов магазинов. Формирование отчетности по параметрам: Товар, точка реализации товара (
магазин), складские запасы и т.д
Нет требований к тому, на какой основе будет исполнена эта работа: написание с нуля или использование и настройка уже существующего программного продукта под цели, которые указаны в ТЗ. Основное требование: организация максимально простого ведения данного учета и проведения необходимых расчетов с возможностью внесения дополнения(изменения) в дальнейшем
Необходимо доработать существующий интернет-магазин RC-игрушек либо сделать с нуля согласно тех задания.
Пишите в личку координаты, чтобы можно было выслать ТЗ для ознакомления.