Замовник звернулась з запитом розробки дизайну логотипу та неймінгу студії. Після запропонованих варіантів обрала найменування brovissimo, яке було похідим від італьйського bravissimo(чудово) та ілюстрації дівчини з яскраво вираженими бровами, що силуетом нагадує відому мексиканську художницю Фріду Кало.
Замовник збільшила обсяг роботи до почного створення фірмового стилю...йдентика бровиста та її студії краси.
1. ЦА (цільова аудиторія) - молоді дівчата віком від 17-35 років.
2. Стиль - мінімалістичний з використанням елементів баухаус (пакет для подарункової та брендової продукції)
3. Послуги, що надає студія та майстер : корекція форми брів, нарощення вій, консультації з приводу догляду за бровами та віями після процедури. Також є пропозиція спробувати напій (чай, кава, какао) і для цього було створено дизайн чашки та стаканчиків.