Можу похвалитись роботою над проєктом редизайну сайту Херсонського водоканалу, і хотів би поділитися з вами деякими ключовими аспектами цієї роботи:
Мій головний акцент полягав на створенні зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу. Я відкинув зайві елементи та сконцентрував увагу користувачів на найважливіших функціях, зокрема, на оплаті рахунків та інших необхідних діях.
Застосувавши просту анімацію та чіткий дизайн, я створив привабливу та зрозумілу форму оплати, яка зробить процес оплати більш доступним для користувачів будь-якого віку, включаючи літніх людей.
Мій підхід полягав у тому, щоб зробити веб-сайт більш доступним та привабливим для широкого кола користувачів, зокрема для тих, хто може бути менш орієнтованим у використанні веб-технологій.