Стиль банера:
Фон має бути темним, але не повністю чорним — важливо підібрати відтінок, який гармонійно поєднується з іншими елементами дизайну (градієнтом, текстом, медаллю тощо). Орієнтир — приклад банера GAMECODY та сцени з написом dEsTrA.
3D-елементи з глибиною, освітленням і тінями.
Візуально: об’ємна, цілісна сцена, без ефекту окремо "накладених" об'єктів.
Тематика:
Гра PUBG.
Основний візуальний акцент — нікнейм dEsTrA, оформлений у 3D-стилі з глибиною та світлотінню (як на прикладі).
Медаль/нагорода з гри — стилізована у 3D як декоративний елемент сцени, аналогічно до 3D-смайлика в банері GAMECODY (тобто інтегрована в сцену, а не окремо винесена).
Нікнейм:
dEsTrA — має бути виконаний на 99% ідентично прикладу, що був наданий (зразок із бірюзово-сірим 3D-текстом).
Стиль: 3D-глибина, світлотінь, градієнт, об’ємність — як на прикладі.
Якщо бачите можливість покращити або зробити ще краще — буду тільки за, відкритий до креативних рішень.
Підпис під ніком: GAMING CONTENT PUBG — виконаний у схожому стилі та пропорціях.
За бажанням можна легко виділити краї підпису тонкою чорною лінією для кращого читання.
Слово PUBG бажано зробити в розфарбуванні, як у ніку — початок бірюзовий, з переходом у сірий (градієнт).
Аватарка:
Літера “D” або альтернативний варіант, стилізований під медаль із PUBG.
Приклади:
Основний варіант: медаль із бірюзово-сірим написом dEsTrA
(Приклад 1)
Альтернатива: медаль у золотому стилі з тим самим написом
(Приклад 2)
Резерв: стилізована літера “D” з вогнем — за потреби адаптувати кольори під фірмовий стиль
(Приклад 3)
Аватарка має добре виглядати навіть у маленькому розмірі.
Обидва основні варіанти повинні гармонійно вписуватись у стиль майбутнього банера.
Якщо раптом побачите, що якийсь елемент краще буде виглядати не в 3D, або є ідея, як зробити краще — я повністю відкритий до обговорення. Головне, щоб вийшов стильний і цілісний результат.