Кейс — квітковий бутік: 247 174 грн
Період: 1 місяць роботи таргету
Мета клієнта: Максимальна кількість продажів та швидкий, продуманий запуск.
Використовували як трафік (перехід у профіль), так і взаємодії (повідомлення). Найкращий результат дала мета взаємодії, яка принесла нам повідомлення по 2$.
Аудиторії: Використовували максимально широку аудиторію, оскільки реклама крутилася в маленькому містечку з аудиторією в Instagram — 130 тисяч людей. Плейсменти: стрічка Instagram, стрічка профілю Instagram, історії, Reels.
Креативи та оффер: Оффером була невелика ціна на деякі квіти за штуку, підкріплена ЕТП. Щотижня квіти змінювалися на інші. На 8 березня використовували концептуальні креативи та показали, що це свято — не лише про красу й любов, а й про повагу та солідарність до жінок, що дуже добре спрацювало в рекламі.
Що було зроблено:
⋗ Рекламна стратегія
⋗ Аналіз реклами конкурентів
⋗ Аналіз контенту конкурентів
⋗ Розробка ТЗ на креативи
Результат:
Бюджет ⟶ 715$
Заявок ⟶ 232
Ціна заявки ⟶ 3,0$
Продажів ⟶ 98
Ціна клієнта ⟶ 7.2$
Виручка ⟶ 247 174 грн
Середній чек ⟶ 2522 грн
ROAS 827%
Хочеш отримувати такі ж результати? Напиши мені для співпраці