Логотип розроблений та створений для кафе з символічною назвою “Інтроверт”. Тут цінують комфорт, особистий простір відвідувачів закладу.
Концепція закладу у тому, що тут атмосфера усамітнення, максимально зменшена взаємодія гостей з персоналом та іншими відвідувачами.
Ідея замовника полягала у тому, що у логотипі можна якось відобразити кабінки, що усі віддалені один від одного, це місце ідеальне для інтровертів.
Замовник забажав мінімалістичний логотип, можливо якісь ідеї у назві. Тому було запропоновано з назви зробити квадрат, в центрі якого знаходиться зерно кави.
Кольори лого, які забажав замовник - насичений синій та сірий, що асоціюється з інтер`єром закладу. До фірмового стилю додали згруповані квадратики - кабінки. Так, через лого, ми передали концепцію кафе