Завдання:
- створити сторінки у соцмережах
- сформувати впізнаваність бренду
- підвищити кількість підписників
- постинг постів та сторіс
- залучення нових клієнтів
Технічна частина:
- створили сторінки у соцмережах (FB,Instagram)
- створили стратегію просування бренду
- розробили декілька варіантів лого та затвердили найкращий варіант
- створили іконки для хайлайтсів
- створили банер у Фейсбук
- організували фотосесію та відзняли відео для сторіс
- організували зйомку промо-ролику
- створили персонажа бренду (Гусениця Сара)
- сконтактували місцевих блогерів для реклами
Впродовж ведення ми створили з нуля концепцію просування та позиціонування бренду. Створили рубрики для постів та сторіс, дотичні до теми зелені та теплиць, таким чином підвищили впізнаваність бренду. Розробили інтерактивні сторіс з персонажем бренду. Планів та ідей багато, тому продовжуємо їх реалізовувати!