Описання продукту, для якого розробляється паковання:
Свічки у полу-прозорих квадратних склянках з бамбуковими кришками.
Свічки різного кольору з різним запахом, які, в залежності від застосованого запаху, можуть допомогти налаштувати настрій на фокус, спокій, збадьорення, мотивацію тощо. Що, звісно, підтверджено дослідами.
Портрет цільової аудиторії: наш клієнт – особа будь якої статі, яка цінує естетику та мінімалізм.
Наш клієнт працівник розумової діяльності, піклується про те, як виглядає його/її робоче місце; не байдужий до того, як виглядають речі; цікавиться продуктивністю та ефективністю.
Які переваги для покупця від покупки продукту?
Функціональний атрибут для робочого місця та/або релаксації/читання/займання йогою/відпочинку/медитації тощо.
Стиль, в якому має бути виконане паковання:
Мінімалізм, “less”.
Базові кольори: білий колір як основа з додаванням кольору-акценту, бажано в пастельному тоні.
На ціну в оголошенні не звертайте увагу – вислухаю Вашу пропозицію.
Додаю референси.
Дякую.