У лютому 2025 року до мене звернулася європейська марка парфумів eCom з бюджетом Google Ads у розмірі 3000 євро на місяць і слабкими показниками: 55 продажів на місяць, ROAS 1,2.
Результати аудиту: нецільові кампанії Search & PMax, розподіл бюджету між занадто великою кількістю продуктів, відсутність пріоритетів.
✅ Що я зробив:
- Сегментував продукти за рівнем прибутку (високий/середній/низький)
- Об'єднав у 2 цільові кампанії Performance Max
- Застосував tROAS-торги + сигнали про налаштовану аудиторію
- Покращив креативи, тексти та розміщення
- Постійна оптимізація за групами активів, продуктами та шляхами
Результат:
За 30 днів (16 травня – 14 червня) → понад **100 продажів, ROAS - 3-кратне зростання від початкового рівня.