Задача:
Десктопна та мобільна версія курсу для вигаданого експерта на довільну тему. Було обрано курс зі стретчінгу. В дизайні хотілось досягти максимальної простоти, легкості та свіжості, щоб пов'язати напряму ці відчуття від перегляду сайту з тим, якими вони будуть під час і після проходження курсу.
Рішення:
Порожні букви з контуром були обрані, щоб полегшити візуал і додати йому повітряності. Основні кольори - білий та пастельний м'ятний відображають чистоту, гарний настрій та здорове самопочуття. Через весь дизайн йдуть чіткі прямі лінії (у логотипі, між стиками екранів, у шрифтах, у рамках окремих елементів, тощо) аби підкреслити те, що заняття спортом, зокрема розтяжкою, потребують концентрації, сили, стійкості, витримки. Сайт не перегружений анімацією, іконками, картинками, бо важливо було зосередити відвідувача на текстовому наповненню: переваги, програма, і інша інформація. Заклик до дії втілений у кнопках, які попадаються мінімум тричі під час гортання лендингу. Обов'язковим був блок з коментарями реальних людей з фотографіями і посиланнями на соцмережі. Є швидкий доступ до інстаграму експерта, завдяки приліпленій при скролі шапці, де і знаходиться іконка інсти з посиланням на неї.