В ході проєкту було створено логотип для бренду «Академії тренерів по роботі з мисленням клієнта», засновницею якої є НЛП майстер, коуч ICF Ельвіра Федючко.
Сфера взаємодії бренда із користувачами - освіта. Задача - надання студентам комплексних знань щодо роботи із мисленням клієнтів та ефективна взаємодія із ними.
Логотип повинен транслювати відчуття довіри, впевненості в результаті, стабільності, асоціюватись із цінністю, особистим брендом засновниці та сегментом преміум в сфері освіти.
Основний фірмовий колір - насичений темно зелений, в якості додаткових акцентних кольорів можу бути використано ахромати (білий, чорний) та золотий.
Логотип буде використовуватися на сайті, в соціальних мережах, на фірмовій поліграфії (дипломи, фірмові бланки). Слід створити основну та круглу версії логотипу.
В проєкті розроблено дві версії логотипу: основна та скорочена, а також фірмовий знак. Основна версія може використовуватись в поліграфії та рекламних креативах, скорочена - для соціальних мереж тощо.