• Перемалювати лого з малюнку
    200 грн.
    Виконавець визначений: Алексей Сакалюк

    Треба перемалювати лого у вектор.

  • Редизайн товарної сторінки та підвищення юзабіліті процесу покупки ІМу
    За домовленістю

    Маємо інтернет-магазин https://veliki.com.ua, якому майже 12 років. Наразі ми незадоволені конверсією. Приводимо на сайт немало людей, але купують менше, ніж могло би бути. Оскільки базові і найважливіші рішення ми вже втілили (це можна побачити на сайті), нам потрібен справжній тюнінг юзабіліті. Потрібні сучасні, глибокі, можливо незвичні рішення, як залишити за собою потенційного покупця, не давши йому піти геть. Оскільки наша ніша досить активно освоєна такими монстрами як Розетка, Алло і решта всяких Мойо, то битися за покупця потрібно саме з ними. Ми спеціалізований магазин велосипедів та товарів для активного відпочинку, і в цьому наша відмінність. Після відвідування сайту у покупця повинно сформуватися враження хай-енду в даній ніші, що при потенційному переході на інші конкурентні сайти йому здавалося що він від топу скотився в мейн-стрім. Ми чекаємо від виконавця професійність, глибоке розуміння е-комерс, та перфекціонізм (можна і нездоровий). :)

    Ми прийшли не з порожньою головою. У нас є низка ідей, які, ми впевнені, точно дадуть ефект. Все це сформовано в ТЗ, з яким ви вас ознайомимо у випадку початку співпраці. Але для початку хотілося б почути ваші думки, після перегляду нашого сайту, зокрема товарних сторінок та процесу покупки. Отже, на поєднанні нашого бачення та вашого, у нас може вийти класний результат.

    Як будемо працювати?
    1. Приймаємо ваші думки та пропозиції, відповідаємо на питання.
    2. З визначеними кандидатами проводимо скайп-перемовини по нашому списку робіт, з урахуванням ваших думок.
    3. Об'єм робіт. Програма мінімум - дизайн, максимум - з версткою і програмуванням.
    4. Ви отримуєте статистику конверсії по розділах. Пробуємо спрогнозувати зростання конверсії після втілення затверджених рішень. Конверсія - це індикатор успішності.
    5. Складаємо кошторис. Обговорюємо ціну. Обговорюємо фактори можливого змінення і коридор. Конверсія - невід'ємний фактор.
    6. Починаємо співпрацю.

  • Потрібен юрист для стягнення боргу
    0 грн.

    Маю боржника у м. Києві. Боржник жодних кроків щодо погашення боргу не вживає. Має у власності 1/4 частину квартири. Державними виконавцями за цей час був здійснений арешт майна, заборона на виїзд, оцінка та торги (неуспішні). Усе це ще треба перевіряти, чи є арешт, чи все гаразд з майном.

    Належної співпраці та комунікації з державним виконавцем не виходить. Виконавчі дії майже не здійснюються, або це робиться неефективно, фрагментами. Потрібен юрист або приватний виконавець, який би працював активно, використовував би всі можливості щодо отримання результату.

    Мене цікавить реальна праця зі стягнення боргу, а не просто відбування. Додаткову інформацію можу надати при більш докладному спілкуванні.

  • Бухгалтерський супровід, постійно, стабільно, 0,5-2 години на день
    За домовленістю

    Шукаємо бухгалтера для супроводу наших підприємців на постійну співпрацю згідно угоди.

    Завдання:
    1. Класичне представлення в держорганах, періодична звітність, переведення з групи на групу, звільнити / прийняти працівника і т.п.
    2. Внутрішні розрахунки. Платежі контрагентам (Приват24) і поповнення сервісів. Розрахунок ЗП (1 раз на місяць). Контроль за лімітом оборотів ФОП. Суміжні завдання.

    Все налагоджено і працює. Усі функції виконуються віддалено (в офіс приходити 1-2 рази на місяць). Навчимо, покажемо, доступ дамо. Розглянемо приватного бухгалтера або контору. 1С, ПДВ, ЗЕД - не потрібні. За вашу порядність, надійність та чесність ми пропонуємо вам те саме, і стабільну роботу на довгі роки.

    У своїй пропозиції, будь-ласка, напишіть:
    * Ваш досвід роботи з ФОП.
    * У якому районі Харкова живете? Скільки вам років?
    * Досвід роботи з ПК, і зокрема: гугл-документи, Ексель, Приват24, клієнт-банки, інтернет, пошта, скайп, вайбер.
    * Досвід роботи з електронною звітністю (ЕЦП, ключі і т.д.).
    * Хто може скласти вам рекомендацію?
    * Ваші питання, уточнення.
    * Ваші обмеження щодо роботи (хвороба, періодична відсутність, навчання, особливі умови тощо).
    * Ваш телефон для зв'язку.
    * Пропонована вартість на місяць, виходячи з того, що на внутрішні операції будете витрачати 0,5-2 години в робочий день. На класичний супровід - ви самі знаєте.

  • Перевірити юридичну правильність документів
    300 грн.
    Виконавець визначений: galina

    Є проекти документів, що були складені для обслуговування інтернет-магазину.
    1. Договір постачання.
    2. Публічна оферта (на сайт).
    3. Договір інформаційних послуг.

    Документи були складені юристом, а потім допрацьовані (адаптовані) власником бізнесу до реальних умов діяльності. Їх готовність висока, але для запуску в роботу треба їх остаточно перевірити.

    Перед виконанням перевірки вам буде надано детальний опис фактичної діяльності, щоб ви перевірили документи на відповідність. Також треба виправити наявні помарки, форматування тексту, надати правки та рекомендації з точки зору можливих юридичних нюансів.

  • Скласти лист-претензію, та надати юридичну консультацію
    300 грн.

    Покупець здійснив часткову оплату товару в магазині, отримав товар, а тепер відмовляється оплачувати решту. Ухиляється від спілкування (не бере трубку). Потрібно скласти юридично переконливого листа з метою психологічного впливу на особу, щоб вона виконала свої зобов'язання. Надати допомогу в складані заяви до поліції.

  • Створити дизайн посадкової сторінки (landing page) та банери медійної реклами
    Виконавець визначений: Каленский Дмитрий

    Ця робота потребуватиме від вас не тільки навичок у сфері дизайну, композиції, верстки тощо, але й розуміння поведінки користувача в інтернеті, а також етапів прийняття рішень про покупку. Отже, маємо інтернет-магазин велосипедів Veliki.com.ua. Він продає велосипеди. Здебільшого щоб вибрати велосипед, людині потрібно визначитись з трьох базових питань. Стиль велосипеда, зріст (розмір) велосипеда та ціновий інтервал.
    Задача цієї медіа-кампанії - захопити користувача з сайтів, привести його (клік) на посадкову сторінку, де вмотивувати його "приміряти" велосипед.
    Покупець проходить наступні етапи:
    1. Банер на тематичному сайті (або на будь-якому, де є медійна реклама AdSense) привертає увагу користувача спеціальною фразою і дизайном. (Варіанти фрази будуть надані виконавцю після домовленості). Користувач робить перехід.
    2. Потрапивши на посадкову сторінку, користувач має виконати дію: "приміряти" на себе велосипед. Тобто заповнити відповіді на три питання і натиснути кнопку, по якій він потрапляє на наш сайт з підібраними для нього варіантами.

    Вимоги до банерів (4 шт.)
    Розміри 300 x 250, 250 x 250, 728 x 90 та 300 x 600. Тематика - згідно з фразою.

    Вимоги до посадкової сторінки.
    * Повинна бути в стилістиці нашого сайту. Російською мовою.
    * Повинна запрошувати, мотивувати, підштовхувати покупця "приміряти" велосипед.
    * Не повинна бути надто перевантаженою, демонструвати легкість, доступність: "ось, буквально ще крок, і ти побачиш, які велосипеди для тебе тут є".
    * Унизу буде посилання на головну сторінку нашого сайту. "Есть интерес к велосипедам? Заходите, у нас есть из чего выбрать."
    * Кнопка Call to action буде звучати "Примерить велосипед".
    * Над цією кнопкою будуть поля для вибору типу, зросту та цінового діапазону.
    * Можливо застосування картинок з людьми, в дусі основної ідеї сторінки.

    Інші тексти будуть видані виконавцю після домовленості.

Вгору