Коротке резюме розробки:
1. Попередня підготовка до розробки проекту за потребами клієнта.
2. Реєстрація домену та хостингу.
3. Каталог товарів: в магазині розміщений каталог соєвих свічок, де клієнти зможуть переглянути опис та характеристики кожної свічки, а також перейти до сторінки товару, щоб дізнатися детальнішу інформацію та зробити замовлення.
4. Кошик: клієнти зможуть додавати товари до кошика та переглядати загальну суму замовлення. Коли клієнт готовий оформити замовлення, він може перейти до сторінки оформлення замовлення.
5. Оформлення замовлення: на сторінці оформлення замовлення клієнти вводять свої контактні дані, адресу доставки та оберають спосіб оплати. Також, на цій сторінці додана функція введення промокоду або купона.
6. Оплата та доставка: клієнти можуть обрати зручний для них спосіб оплати та доставки своїх товарів. Можуть бути доступні такі способи оплати, як оплата банківською картою або через систему електронних платежів, а доставка може здійснюватися кур'єрською службою або поштовою доставкою.
7. Авторизація користувачів: користувачі можуть створити обліковий запис в магазині, який дозволить їм швидше та зручніше оформляти замовлення та переглядати історію своїх покупок.
8. SEO оптимізація: для підвищення видимості магазину в пошукових системах було виконано SEO оптимізацію, що забезпечить відвідування сторінок магазину користувачами з пошукових систем.
9. Аналітика та звіти: для відстеження успішності магазину та покращення його роботи встановлено аналітичні інструменти, такі як Google Analytics, щоб відслідковувати трафік на сайті та поведінку користувачів. Також встановлено і інші засоби для аналізу покупок та продажів, щоб зрозуміти, які товари більш популярні та як можна покращити роботу магазину.
10. Система керування замовленнями: для зручності управління замовленнями, магазин має вбудовану систему керування замовленнями woocommerce. Ця система дозволz' керувати процесом виконання замовлень, відслідковувати їх статус та надсилати сповіщення клієнтам про стан їх замовлення.
11. Контактна інформація та форма зворотнього зв'язку: магазин має сторінку з контактною інформацією, де користувачі зможуть знайти всю необхідну інформацію про магазин та зв'язатися з ним. Також, додана форма зворотнього зв'язку, де клієнти зможуть залишити свої запитання та пропозиції.
12. Соціальні мережі: магазин облікові записи в соціальних мережах, щоб залучити більше клієнтів та спілкуватися з ними. Також, на сторінках товарів можна додати кнопки для поширення інформації про товар в соціальних мережах.
13. Налаштування всіх плагінів, та підтримка функціонала проекту.
Ці функції можуть бути доповнені іншими, залежно від потреб та бюджету клієнта.
Буду радий виконати роботу за вашими потребами як найякісніше...