401 грн.
Необхідно написати описи по ТЗ для категорій інтернет магазин.
Тематика - спортивні товари та товари для активного відпочинку.
Опис категорії від 2 до 4 тисяч символів
Загальний обсяг описів приблизно 56 000.
Вимоги щодо тексту:
Текст повинен бути діловим, інформаційним, розкривати позитивні якості компанії.
Тексти повинні мати зручну структуру та бути розбитими на підзаголовки (мінімум 2 підзаголовки всередині тексту, не вважаючись самим верхнім, через 500-700 знаків).
• Кожен із заголовків повинен містити в собі ключовий запит (заголовки повинні бути різними)
• Текст повинен бути унікальним 100%;
• Ключові фрази повинні бути рівномірно розподілені за текстом. Скупчення великої кількості ключових фраз в одному місці тексту недопустимо.
• Мінімізувати використання стоп-слів.
Стоп-слова - це слова-зв'язки. До них відносяться:
- Союзи та союзні слова (або, але, щоб, потім, потім, тільки-но).
- Займенники (він, ми, його, ви, вам, вас, її, що, який, їх, усі, вони, я, весь, мені, мене, таким).
- Прийменники (для, на, по, з, з, від, до, без, над, під, за, при, після, в).
- Частки (не, а, те, б, всього, всього, навіть, так, немає).
- Вигуки (ой, ого, ех, браво, привіт, дякую, вибачте).
- Цифри та числівники (1, 2, 3 один, два, три перший, другий, третій тощо).
- Розділові знаки та спеціальні символи (. , — _ = + / ! ; : % ? *).
- Вступні слова (скажімо, може, припустимо, чесно кажучи, наприклад, насправді, проте, взагалі, загалом, ймовірно).
- Літери, що окремо стоять (а, б, в, і т. д.).
- Невизначені прийменники, прислівники та деякі звичайні прислівники (щось, якийсь, десь, якось, далі, ближче, раніше, пізніше, колись).
мСлова-підсилювачі (дуже, мінімально, максимально, абсолютно, величезний, гранично, сильно, слабко, самий).
- Ряд деяких іменників, дієслів, прислівників (наприклад, сайт, давати, завжди, та ін).
У кожному тексті має бути список (нумерований чи маркований).
Усі ключові фрази, що використовуються в тексті, необхідно виділити ЖИРНИМ ШРИФТОМ
У описах необхідно вказувати ключові запити в 1 із 4 варіантів вживання:
1) Точне входження
без внесення змін
2) Словоформа
зміна відмінка всіх складових ключового запиту, якщо у ключовому запиті лише одне слово, зміна відмінка 1-го слова.
3) Розсіювання
Слова ключового запиту вказуємо через 1-3 слова в одному реченні, приклад:
(Металопрокат) будь-якого сорту (у Києві) можна (купити)
4) Часткове вживання
!Якщо ключовий запит складається з одного слова – не використовуємо.
- для запитів, що складаються з 2 слів – по 1 вживанню кожного зі слів або 2 вживання одного зі слів
- для запитів, які з 3 слів – по 1 вживанню кожного з слів, одне вживання зв'язки з 2-х слів ключового запроса.
Текст має бути читабельним, мати смислове та рекламне навантаження.
Приклад переліку ключових запитів для однієї з категорій:
бігова доріжка
бігова доріжка купити
купити бігову доріжку
бігова доріжка для дому
бігова доріжка електрична
бігова доріжка складна
бігова до