• Комп'ютерна графіка
    1000 грн.

    На основі вже створеного графічного інтерфейсу у фігмі реалізувати автоматичну побудову двох фракталів (дерево Піфагора та острів Міньковського) для різної кількості ітерацій, для різних кольорів ліній.
    JS + React
    Є приклад реалізації з іншими фракталами

  • Комп'ютерна графіка
    600 грн.

    На основі вже створеного графічного інтерфейсу у фігмі реалізувати автоматичну побудову двох фракталів (дерево Піфагора та острів Міньковського) для різної кількості ітерацій, для різних кольорів ліній.
    Будь-яка мова програмування, бажано js

  • Зробити на C# алгоритм
    500 грн.

    Розробити алгоритм, unit-тести, event, для вдосконалення алгоритму.
    Детальніше у файлі

  • Java. Створення простих класів. Передача параметрів в методах класу.
    250 грн.
    Виконавець визначений: Андрій

    Створити програму, яка обчислює суму гармонічного ряду у вигляді
    звичайного нескоротного дробу для різних значень n. При значеннях
    параметра n, більших за 15 використовувати класи, призначені для
    роботи з довгими числами.
    Введення та виведення інформації з використанням
    утиліти Scanner.

  • Додати твірні патерни до гри
    400 грн.

    https://github.com/mooict/Helicopter-flying-and-shooting-game-windows-form - гра

    Розробити шаблон твірні шаблони проектування відповідно до прецендентів. Вибрати один з прецендентів, для якого найбільш пасуватиме твірний шаблон (не всі преденти цього потребуватимуть).

    Обов’язкові для реалізації
    ● Singleton.
    ● Абстрактна фабрика

    Реалізувати один із шаблонів на вибір:
    ● Будівельник
    ● Прототип.



    Реалізувати шаблони Singleton для класів, які потребують лише один екземпляр об’єкту в моделі (не в UI). Це може бути карта, основний рухомий об’єкт, екзампляр цілої гри тощо.


    Абстрактна Фабрика може реалізовувати різні варіанти складності гри, стилів гри, підтримку різних розширень екрану за допомогою шаблону яка б створювала різні набори компонентів при різних розширення.

    Будівельник запотребований для побудови карт гри чи інших складних об”єктів, яке містить різні компоненти, які по – різному групуються при різних розширеннях. Наприклад, вікно карти міститиме 10x10 комірок при малих розширеннях, і 20x20 комірок при великих розширеннях. При великих розширеннях, також може містити додаткові панелі, які відсутні при малих розширеннях екрану, і т.д.

    Прототип запотребований для масової ініціалізації подібних об’єктів. Наприклад є класс Unit, який має малюнок, HP, та інші характеристики. Можна реалізувати декілька реалізацій цього класу, наприклад: Dragon, Wolf, ітд. Кожному з цих класів присвоїти їх відповідні характеристики (малюнки, HP, ітд), а пізніше розмножувати ці об’єкти шляхом копіювання прототипів.

  • Гра на C# в Unity або WinForms
    550 грн.

    Розробити будь-яку нескладну гру, використовуючи твірні шаблони Singleton та Абстрактна фабрика, один з шаблонів на вибір: Будівельник або Прототип.

    Реалізувати шаблони Singleton для класів, які потребують лише один екземпляр об’єкту в моделі (не в UI). Це може бути карта, основний рухомий об’єкт, екзампляр цілої гри тощо.


    Абстрактна Фабрика може реалізовувати різні варіанти складності гри, стилів гри, підтримку різних розширень екрану за допомогою шаблону яка б створювала різні набори компонентів при різних розширення.

    Будівельник запотребований для побудови карт гри чи інших складних об”єктів, яке містить різні компоненти, які по – різному групуються при різних розширеннях. Наприклад, вікно карти міститиме 10x10 комірок при малих розширеннях, і 20x20 комірок при великих розширеннях. При великих розширеннях, також може містити додаткові панелі, які відсутні при малих розширеннях екрану, і т.д.

    Прототип запотребований для масової ініціалізації подібних об’єктів. Наприклад є класс Unit, який має малюнок, HP, та інші характеристики. Можна реалізувати декілька реалізацій цього класу, наприклад: Dragon, Wolf, ітд. Кожному з цих класів присвоїти їх відповідні характеристики (малюнки, HP, ітд), а пізніше розмножувати ці об’єкти шляхом копіювання прототипів.

  • Лабораторна робота. с++. віконний проект VS
    300 грн.

    Написати програму, яка реалізує алгоритм сортування бульбашкою з використанням прапорця перестановок.
    Реалізувати варіант:
    Задано перелік товарів у супермаркеті та їх ціни. Упорядкувати за алфавітом лише ті товари, вартість яких не перевищує середню.

    Передбачити вивід у вікні вхідних даних, результатів виконання варіанту, проміжних результатів згідно роботи алгоритму та результуючий відсортований масив даних.
    Розмір масиву можна змінювати. Має бути вивід часу сортування.

  • Лабораторна робота на С++
    300 грн.
    Виконавець визначений: Виталий Александренко

    https://fex.net/ru/s/lpxfol9 - за цим посиланням знаходиться проект, реалізований на C++ Builder, який потрібно переробити під CLR проект visual studio.
    Дедлайн: 24.05

Вгору