Завдання
Функція списку покупок була розроблена як творчий виклик для існуючого мобільного додатку. Це могло б допомогти покупцям планувати свої покупки і не забувати купувати все необхідне, тим самим збільшуючи прибуток магазину.
Що було зроблено
Я провела UX дослідження, аудит сайту та додатку «Сільпо», створила інтерактивний прототип та розробила розділ зі списком покупок у системі дизайну додатку.
Процес розробки
Для цього проекту я обрала User-centered дизайн-процес, який складається з 4 основних етапів:
1. Зрозуміти, як користувач взаємодіє з продуктом або схожими продуктами;
2. Визначити потреби користувача;
3. Розробити рішення для цих проблем користувача;
4. Оцінити розроблені рішення на предмет відповідності потребам користувача.
Дослідження
Щоб зрозуміти, як користувач користується продуктом або схожими продуктами, я провела 10 інтерв'ю з користувачами та вивчила 2 додатки конкурентів зі схожим функціоналом.
Інструменти
У ході дослідження я створила 2 персони користувача, CJM та інформаційну архітектуру функціоналу.
Результат
Застосувавши зазначені інструменти та дизайн систему застосунку, я розробила інтерактивний прототип сторінок списку покупок, який можна передати в роботу програмістам. Для користувачів він стане зручним, що дозволить закрити їх основні проблеми:
1. Швидко внести необхідні товари до списку і оцінити їх вартість.
2. Не забути зробити необхідні покупки та не загубити список.
3. Доручити комусь купити все необхідне з детальним указанням побажань.