Резюме

Останні 8-9 років я займалась адміністративною роботою,
пов’язаною з написанням наукових робіт для студентів та аспірантів. Я «з
нуля» створила власний штат авторів (до 20 чол.), проводячи безліч співбесід
та перевіряючи тестові завдання. Маю досвід складання посадових інструкцій (вважаю,
що для ефективної роботи команди дуже важливо чітко розподіляти зони
відповідальності). Самостійно займалась пошуком клієнтів, розміщуючи рекламу
та вибудовуючи гарну репутацію, завдяки якій клієнти вдруге звертались за
допомогою, або рекомендували мої послуги своїм знайомим. Формувала ТЗ для
авторів, контролювала якість виконання завдань та дотримання строків,
вирішувала кризові ситуації, що виникали між автором та замовником,
виконувала роботу замість автора у форс-мажорних обставинах та брала на себе
фінансові ризики. Також я вела фінансову звітність, проводила розрахунки з
авторами, партнерами та клієнтами, вела статистику замовлень, слідкувала за
розвитком ринку. Окрім того, я сама інколи писала роботи, аналізуючи великі
обсяги наукової інформації і відточуючи вміння працювати зі словом.

Я впевнена, що цей потужний досвід я зможу ефективно
використовувати в цікавих, масштабних проектах.

Я шукаю роботу, де зможу проявити свої організаторські
здібності, поліпшити свою англійську та працювати з текстом або, наприклад,
виведенням нового бренду на ринок. Мене також цікавить реалізація творчого
потенціалу: написання сценаріїв, розробка концепції бренду, тощо.

Я шукаю дистанційну роботу, але також готова до
стаціонарної роботи з переїздом за рахунок роботодавця у безпечне місто чи
країну.
Готова за
потреби до виконання тестового завдання.
ХОЧУ ПРАЦЮВАТИ!!!)))))



НАВИЧКИ
ТА ОСОБИСТІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Hard skills:

досвід
проведення співбесід, управління персоналом/проектами, складання посадових
інструкцій/колективних договорів, підготовки ТЗ, делегування, ведення
переговорів, обробки зворотнього зв’язку від клієнтів та штату
співробітників, аналізу результатів роботи.

впевнене
користування ПК, знання програм MS Office,
створення презентацій, складання цивільних та господарських договорів. Є
досвід використання різних соціальних платформ для спілкування з публікою і
організації заходів.

Soft skills:

креативність,
комунікабельність, ініціативність, відповідальність, самоорганізація, уважність до деталей, вміння вирішувати
конфлікти, виявляти гнучкість.




Скачати РЕЗЮМЕ КАРАЛІ.docx (87.46 КБ)
В обраних у 0 замовників

Вгору