Офлайн робота (11.2016 – 05.2017р.) єдиний маркетолог на мережу
- розробка маркетингового плану на рік та його реалізація;
- розробка та реалізація маркетингових заходів - акції, розіграші, іміджеві заходи, планування он-лайн та оф-лайн до анонсу заходів;
- рекламна підтримка проєктів щодо відкриття нових торгових точок (аналіз найближчих конкурентів,
- організація участі у виставках, планування та реалізація рекламної підтримки
- створення механіки акцій та трансляція їх на торговельну мережу;
- пошук нових каналів просування;
- проведення переговорів з постачальниками щодо вжиття заходів щодо просування конкретних брендів;
- формування маркетингового бюджету;
- укладання договорів з постачальниками тапідрядниками, ведення бухгалтерської
документації;
- наповнення контентом сторінки у facebook, проведення розіграшів, робота з негативними відгуками.