Резюме
Професійно володію:Autodesk Maya, Motion Builder.Ключові навички: Скін, Риг для персонажів, техніки, та ін.Ручна анімація персонажа.
Лицьова анімація. Анімація техніки та ін.Налаштування, зйомка, робота з мокап даними. Перенесення мокап даних на rig персонажа в 3D пакеті. Полішинг анімацій.Робота із системою симуляцій Apex. Симуляція тканин, волосся. І т.д.
Впевнене володіння: Система захоплення руху Optitrack Arena. Motive. Повний цикл.
Попередні місця роботи:Ігрова Компанія ABSOLUTIST (2003-2009р.)На посаді композитор – звукорежисер, 3D artist.Брав участь у багатьох проектах компанії.
Анімаційна студія ANIMATIX4D Studio Розробка 4D анімаційних стерео фільмів для кінотеатрів 4D (2009-2014р.)На посаді 3D Animator, 3D Modeler. Light artist.Брав участь у всіх проектах компанії до закриття студії.
Ігрова компанія Black Wing Foundation «BWF» (2014-2018р.)На посаді Lead 3D Animator.Брав участь у багатьох проектах компанії.
Фріланс. З 2018 року.На даний момент у пошуках постійної роботи.
Портфоліо анімація: https://www.dropbox.com/s/l2pa1u28rjyqtg8/Portfolio_Work%203D%20Animator%20Alexey%20Faranyuk.rar?dl=0
Або: https://drive.google.com/file/d/12AQ5PB4FIxXCDVWuvAaLw3VtIoxTfkXy/view?usp=sharing
Портфоліо, різне: https://www.artstation.com/rex07
Telegram: https://t.me/AlexeFar
E-mail: [email protected]


В обраних у 0 замовників

Вгору