Комплексний маркетинговий аналіз для виробництва led - дзеркал

Щоб побачити весь документ натискайте на посилання

Тут була пророблена велика робота, де я максимально поринувся в продукт та маркетинг бізнесу, після цієї роботи клієнт казав, що знає про свою ЦА навіть більше ніж потрібно. Не зробив тільки конкурентний аналіз та пошук голубого океану для продукту. Виконувалась робота у 2019 році, тому на російській.

Що було зроблено:

- Аналіз ЦА розбитий на блоки: демографія, ситуації в яких покупають, мотивація для покупки, страхи, бажання, біль ЦА.
- знайдено купа неочевидних заперечень (29 штук) та план того. як саме їх проробляти контентом
- пропрацьована продуктова лінійка (варіанти лід -магнітів, основна пропозиція, преміум пропозиція, повторний продаж або допродаж)
- пропрацьована комплексна пропозиція, яка закриває складності/питання клієнтів які можуть з'явитись як до покупки, під час покупки так і після покупки продукта. ЦА бачить що про неї турбуються.
- частично розроблена "карта сенсів" які мій клієнт потім доносив цільовій в контенті в соц. мережах та на сайті.
- і тільки після цього всього була розроблена контент-стратегія, коли знали про що саме треба розповідати і що показувати, щоб це дійсно відгукувалось у аудиторії в самому серці в результаті чого та з більшою конверсією залишала замовлення та активніше підписувалась. Бонусом показав клієнту наочно як створювати більш заманюючі заголовки.

Можна зробити тільки частину з цього, можна зробити набагато більше досліджень якщо побажаєте.

docs.google.com
Комплексний маркетинговий аналіз для виробництва led - дзеркал изображение 1

Робота додана: 06.07.24

Вгору